4bi9 presents Slamina Trailer

Helt perfekt filmad och redigerad, tycker dock att den var lite för seg för att vara en trailer:) Längtar tills att få se filmen!

Amagaaaaad, fan va jävla dope. Kul att se 4bi9 med bra filmning och redigering till skillnad från det mesta dom släppt tidigare inkl look it up. MYCKET FETT! Den åkningen kombinerat med filmningen och redigeringen kan ju inte bli annat än succé. Sick jamenvisst!

Någon som skulle kunna visa mig vars man hittar låten?
"Amplive - videotapez feat. Del the funky homosapien" - min lokala Musikaffär hade den inte 8)

Hoppas den blir lika bra som Look it up var :)

Senast ändrad:
Hogizz sa:
Någon som skulle kunna visa mig vars man hittar låten?
"Amplive - videotapez feat. Del the funky homosapien" - min lokala Musikaffär hade den inte 8)

Hoppas den blir lika bra som Look it up var :)
har hittat låten på min lokala musikaffär, dock inga källor men jag jobbar på att få den

almost every shot in that teaser has a way doper shot to back it up

MOVIE IS GONNA BE SO DOPE... AJ'S ON HIS A-GAME
//T-wallisch

som han säger inget av dom "sjuka" shotsen är med i teasern, för allt de bästa ska sparas tills hela filmen!

faktiskt skit jobbig redigering men åkningen var ju galen.
även fast jag inte gillar trailern så kommer säkert filmen att vara skitbra!

GustavWennerstrom sa:
faktiskt skit jobbig redigering men åkningen var ju galen.
även fast jag inte gillar trailern så kommer säkert filmen att vara skitbra!
håller med dig till 100% gurra.
man får ont i huvudet av redigeringen. men det är sjuk åkning.
hoppas bara filmen inte är lika jobbig, för filmen kan bli sjukt bra.

sjuk redigering, även om den var väldigt överdriven och stundtals jobbig så är bara arbetet bakom den värt jävligt mycket cred, kan inte ens tänka mig hur lång tid det måste tagit att redigera det där, ambitiöst för att vara en trailer hur som helst

Är de bara jag som tycker den här trailern och hela "hypen" kring 4bi9 är lite överdriven? Deras förra film var ju ingen jätterolig historia direkt, sen känns kvaliten på bilden konstig om man jämför med de större bolagens kvalite.. Är de pga av mindre bra kameror ?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp