-

• Trådstartare Trådstartare S-N
  • Start datum Start datum
-
tröjerna är sjukt snygga, inget snack om saken!

men själva sidan är lite tråkig. Skulle var kul om ni fixade en "riktig" egen sida där ni gjorde ett lite grundligare upplägg på det hela och delade upp sidan i olika delar så som Produker - bakrundsinformation om er - kontakt alternativ osv. är en hel del jobb men skulle puscha på för er en hel del tror jag :)

riktigt najs i övrigt som sagt!

-
jag såg dom killarna på winterjam ja tycker tröjorna ser riktigt feta ut i verkligheten ( bättre än på internet) skulle lätt köpt om de fanns rosa eller nåt

-
ojojoj, snygga tröjor! jag tycker att storleken är helt perfekt så ändra inte på den, ingen zip heller så att den fuckar sig om man sitter ner...

sänk priset en hundring också ;)

-
Helt galet snygga. Jag köper en direkt om det kommer ut den lila igen fast mindre, kortare.
Är 163cm lång så 90 är lite långt. 10-15 centimeter kortare så köper jag direkt!

Tror att det är många som är ute efter en lite kortare.

peace

-
de är grymt cleana som de är inga ändringar behövs, det enda jag har en fundering på är hur kan priset vara så högt? jag förstår att ni vill ha pengar för att ni syr dem för hand men. materialet kan inte kosta mer än 150kr och eran arbets tid 200 + 100kr för att ni ska få något lite extra! =) så 749 kronor (frakt inräknat) det är ganska mycket för de som måste leva på deras studiebidrag. men det är många som köper den (ganska säker) så ni håller kvar priset. måste väl spara lite pengar för att kunna beställa en =) Har ett litet affärside åt er! ni skulle kunna sälja mallen för era tröjor med. skulle säkert kunna sälja de för en bra slant! måste ge er jäkligt mycket beröm för att ni har gjort de här tröjorna iaf! keep up the good work!

Senast ändrad:
-
hur är dessa tröjor i ärmarna? hur stretchit är tyget?
funkar det att åka skidor med dessa eller blir det för tight vid benen?
'
funderar på att inhandla en till jul så kom med argument om dem är bra / dålig ;)

-
jibbtor sa:
hur är dessa tröjor i ärmarna? hur stretchit är tyget?
funkar det att åka skidor med dessa eller blir det för tight vid benen?
'
funderar på att inhandla en till jul så kom med argument om dem är bra / dålig ;)
Njaa vet inte riktigt men sträckte mig efter hunden för någon dag sen och då sa tyget till, har numera ett litet hål i armhålan. Vågar inte åka med min iaf, jag skulle vela se längre armar nästan så att dom blir förkorta.

-
fnacke sa:
de är grymt cleana som de är inga ändringar behövs, det enda jag har en fundering på är hur kan priset vara så högt? jag förstår att ni vill ha pengar för att ni syr dem för hand men. materialet kan inte kosta mer än 150kr och eran arbets tid 200 + 100kr för att ni ska få något lite extra! =) så 749 kronor (frakt inräknat) det är ganska mycket för de som måste leva på deras studiebidrag. men det är många som köper den (ganska säker) så ni håller kvar priset. måste väl spara lite pengar för att kunna beställa en =) Har ett litet affärside åt er! ni skulle kunna sälja mallen för era tröjor med. skulle säkert kunna sälja de för en bra slant! måste ge er jäkligt mycket beröm för att ni har gjort de här tröjorna iaf! keep up the good work!
material för en tröja går på nästan 500

-
love4k3rstrom sa:
fnacke sa:
material för en tröja går på nästan 500
skitsnack

-
haha, vad jag vet så är stellan inte jätte tillgänglig just nu pga av nåt jobb han har och mandel, vart är du?!?!?!

-
riktiga skitkläder är vad det är, min polare fastnade lite i en klätterställning när vi tränade le parkour med klubben och vad händer? ärmarna lossnar, fy farao vilken sömteknik ni måste haft!!!

picture22g.jpg

-
Hogizz sa:
Njaa vet inte riktigt men sträckte mig efter hunden för någon dag sen och då sa tyget till, har numera ett litet hål i armhålan. Vågar inte åka med min iaf, jag skulle vela se längre armar nästan så att dom blir förkorta.
Verkar vara fler som har problem som min vän ovan.
Kanske ni kan gadda ihop er med konsumentverket och reklamera kläderna??? Är imageclothing ett registrerat företag i Svensk handel historia?

-
Har haft en sånnhära tröjja, och den var var sjukt snygg, lång och skön, bra bred om man ska hänga i den, men om man ska åka skider i den skulle den vare 10 cm bredare kanske.
Annars som ja sa till någon av er ägare av dehära märket att ni borde flytta upp sjävla "axel-Arm sömmen" där axlen övergår till arm. Eftersom att den sömmen låg nere vid halva armen så hängde tröjjan grymt mycket oskönare
än vad den gör med sömmen bara några cm under axeln.
hoppas ni fattar!
bra ide o börja sälja tröjjor iaf o ni lyckades verkligen med designen:D

Senast ändrad:
-
Alla som vill ha kortare tröjor här är ju inte över 15 år ändå, fortsätt som ni gör!

Kanske kan köra lite som någon sa att mixa färger i en tröja, någon text på tröjan kan också bli coolt.

keep it up

Liknande trådar

D
Svar
8
Besök
2 K
D
Svar
22
Besök
3 K