Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Njaa vet inte riktigt men sträckte mig efter hunden för någon dag sen och då sa tyget till, har numera ett litet hål i armhålan. Vågar inte åka med min iaf, jag skulle vela se längre armar nästan så att dom blir förkorta.jibbtor sa:hur är dessa tröjor i ärmarna? hur stretchit är tyget?
funkar det att åka skidor med dessa eller blir det för tight vid benen?
'
funderar på att inhandla en till jul så kom med argument om dem är bra / dålig![]()
och där kom H-T med en onödig H-T kommentar.H-T sa:tycker att killarna på bilderna är riktigt keffa
material för en tröja går på nästan 500fnacke sa:de är grymt cleana som de är inga ändringar behövs, det enda jag har en fundering på är hur kan priset vara så högt? jag förstår att ni vill ha pengar för att ni syr dem för hand men. materialet kan inte kosta mer än 150kr och eran arbets tid 200 + 100kr för att ni ska få något lite extra! =) så 749 kronor (frakt inräknat) det är ganska mycket för de som måste leva på deras studiebidrag. men det är många som köper den (ganska säker) så ni håller kvar priset. måste väl spara lite pengar för att kunna beställa en =) Har ett litet affärside åt er! ni skulle kunna sälja mallen för era tröjor med. skulle säkert kunna sälja de för en bra slant! måste ge er jäkligt mycket beröm för att ni har gjort de här tröjorna iaf! keep up the good work!
skitsnacklove4k3rstrom sa:material för en tröja går på nästan 500fnacke sa:de är grymt cleana som de är inga ändringar behövs, det enda jag har en fundering på är hur kan priset vara så högt? jag förstår att ni vill ha pengar för att ni syr dem för hand men. materialet kan inte kosta mer än 150kr och eran arbets tid 200 + 100kr för att ni ska få något lite extra! =) så 749 kronor (frakt inräknat) det är ganska mycket för de som måste leva på deras studiebidrag. men det är många som köper den (ganska säker) så ni håller kvar priset. måste väl spara lite pengar för att kunna beställa en =) Har ett litet affärside åt er! ni skulle kunna sälja mallen för era tröjor med. skulle säkert kunna sälja de för en bra slant! måste ge er jäkligt mycket beröm för att ni har gjort de här tröjorna iaf! keep up the good work!
Verkar vara fler som har problem som min vän ovan.Hogizz sa:Njaa vet inte riktigt men sträckte mig efter hunden för någon dag sen och då sa tyget till, har numera ett litet hål i armhålan. Vågar inte åka med min iaf, jag skulle vela se längre armar nästan så att dom blir förkorta.