Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har ingen aning hur han har växt upp eller hur?SleazyRider sa:50 cent? gangsta? jo hej du
Jag tror jag dör....joel-the-man sa:all musik är bra för den som tycker om den . men be ultimathule komma ist dom är juh kung juh =) synd att inte eddie lever =( han skulle man fan ha träffat =/
nämen dö inte !The_teo sa:Jag tror jag dör....joel-the-man sa:all musik är bra för den som tycker om den . men be ultimathule komma ist dom är juh kung juh =) synd att inte eddie lever =( han skulle man fan ha träffat =/
nu vet niantonostlund sa:men Matte du vet ju att Curtis bor hos mej
vadå, linda bengtzing är ju där titt som tättalwaysCrash sa:helt ärligt skulle de va kul om någon hyfsat stor artist kom! kanske inte just 50, men nån![]()
och hon e nice, sånt gillar vi, skulle hellre snacka me bingo o säga att alla hans brudar ska komma uppskatas nog mer^^H-T sa:vadå, linda bengtzing är ju där titt som tättalwaysCrash sa:helt ärligt skulle de va kul om någon hyfsat stor artist kom! kanske inte just 50, men nån![]()
vad försöker du säga? att linda bengtzing inte duger? hon är en superstarmattiaas sa:och hon e nice, sånt gillar vi, skulle hellre snacka me bingo o säga att alla hans brudar ska komma uppskatas nog mer^^H-T sa:vadå, linda bengtzing är ju där titt som tättalwaysCrash sa:helt ärligt skulle de va kul om någon hyfsat stor artist kom! kanske inte just 50, men nån![]()
Haha så Queens är inte farligt? Säg det till Nas och Mobb Deep. De är iofs från Queens Bridge och 50 från South Jamaica samt att Queens är rätt stort och George Costanzas föräldrar bor där men ändå haha.Jibber_Skiz sa:50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt, om ni vill ha gangstah ta med dit typ Eazy-E, ice cube, dr.dre, snoop eller något. Dom föddes i compton. Rankad världens farligaste stad så att.
A ice cube är sjukt "gangstah", han har ett flertal familjekomedier på sitt CV. REPREZENTING DISNEY MOFOJibber_Skiz sa:50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt, om ni vill ha gangstah ta med dit typ Eazy-E, ice cube, dr.dre, snoop eller något. Dom föddes i compton. Rankad världens farligaste stad så att.
Du har tittat på Get Rich Or Die Tryin ser man . . .felfelfelfel sa:Aaah tjena tjena.Jibber_Skiz sa:50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt.
Han växte upp utan pappa. Växte upp med mamma som dog i hans unga ålder. Bodde med sina morföräldrar och kusiner. Mamman var knarklangare innan hon dog. Fitty köpte pistol vid 12. Rellad från skolan för han gick runt med dimebags. Bedrev ett av N.Y.'s större gäng på drogfronten.
Rånat och skjutit folk. Blivit skjuten med 9 skott.
Växte upp i getthot utanför N.Y.
Vad är gangstah????
"Så att."
du är juh en av hans ''homies'' så du vet ju hör jagThe_ski_freak sa:50 svek sina homies from back in the days så fort han fick lite pengar på hjärnan jävla sopa
ja du e ju bang`em smurf oxå så du vet hör jag977 sa:du är juh en av hans ''homies'' så du vet ju hör jagThe_ski_freak sa:50 svek sina homies from back in the days så fort han fick lite pengar på hjärnan jävla sopamen 50 cent är inte värd att komma till åre å förpesta sverige! =)
Petter hänger ganska mycket i åre... :OZamboni sa:tror inte heller att han kommer att göra det , men man skulle kanske fråga en svensk artist som t ex. petter , ken ring , ismen eller någon sånn. bara förslag :P
Visste inte det men det var bara exempel.jeppenator sa:Petter hänger ganska mycket i åre... :OZamboni sa:tror inte heller att han kommer att göra det , men man skulle kanske fråga en svensk artist som t ex. petter , ken ring , ismen eller någon sånn. bara förslag :P
MEN Petter bor på deltid Åre. Behöver inte ursäkta dig direkt.Zamboni sa:Visste inte det men det var bara exempel.jeppenator sa:Petter hänger ganska mycket i åre... :OZamboni sa:tror inte heller att han kommer att göra det , men man skulle kanske fråga en svensk artist som t ex. petter , ken ring , ismen eller någon sånn. bara förslag :P
Lol xDTeamStatiC sa:Du har tittat på Get Rich Or Die Tryin ser man . . .felfelfelfel sa:Aaah tjena tjena.Jibber_Skiz sa:50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt.
Han växte upp utan pappa. Växte upp med mamma som dog i hans unga ålder. Bodde med sina morföräldrar och kusiner. Mamman var knarklangare innan hon dog. Fitty köpte pistol vid 12. Rellad från skolan för han gick runt med dimebags. Bedrev ett av N.Y.'s större gäng på drogfronten.
Vad är gangstah????
"Så att."
Och vem har du läst det av? Man kan inte sitta på wikipedia och tro att allt är sant. För att ge lite perspektiv, du har ingen aning om 50 Cent har gjort det som skrivs, du har bara läst det eller hört det av någon annan. Inte ens självaste 50 Cent är en pålitlig källa...felfelfelfel sa:Aaah tjena tjena.Jibber_Skiz sa:50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt.
Vad är gangstah????
"Så att."