50cent till åre? (idé)

50cent till åre? (idé)
kan alla bara sluta h8a på 50?? vad fan har han gjort er liksom???? tycker de är en sjukt bra ide asså!!! fattar ni hur mycket han har gjort för skidgangstastilen eler???? har redan skrivit npgra mejl till han han verkar peppad till 2014!!! peace homiezzz

50cent till åre? (idé)
kan alla bara sluta h8a på 50?? vad fan har han gjort er liksom???? tycker de är en sjukt bra ide asså!!! fattar ni hur mycket han har gjort för skidgangstastilen eler???? har redan skrivit npgra mejl till han han verkar peppad till 2014!!! peace homiezzz

50cent till åre? (idé)
Kom 50-öringen till Åre eller?
Om inte tycker jag vi ska upp till kamp igen!

50cent till åre? (idé)
all musik är bra för den som tycker om den . men be ultimathule komma ist dom är juh kung juh =) synd att inte eddie lever =( han skulle man fan ha träffat =/

50cent till åre? (idé)
Man kan ju få en 100 gånger bättre artist för de pengar 50 hade kostat, dessutom är han ju ganska dålig också höhö.

50cent till åre? (idé)
helt ärligt skulle de va kul om någon hyfsat stor artist kom! kanske inte just 50, men nån :)

50cent till åre? (idé)
50cent till åre? (idé)
Jibber_Skiz sa:
50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt, om ni vill ha gangstah ta med dit typ Eazy-E, ice cube, dr.dre, snoop eller något. Dom föddes i compton. Rankad världens farligaste stad så att.
Haha så Queens är inte farligt? Säg det till Nas och Mobb Deep. De är iofs från Queens Bridge och 50 från South Jamaica samt att Queens är rätt stort och George Costanzas föräldrar bor där men ändå haha.
Sedan att 50 blev en preppande, kolasmurkande sellout är ju en annan femma

50cent till åre? (idé)
Jibber_Skiz sa:
50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt, om ni vill ha gangstah ta med dit typ Eazy-E, ice cube, dr.dre, snoop eller något. Dom föddes i compton. Rankad världens farligaste stad så att.
A ice cube är sjukt "gangstah", han har ett flertal familjekomedier på sitt CV. REPREZENTING DISNEY MOFO

50cent till åre? (idé)
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt.
Aaah tjena tjena.

Han växte upp utan pappa. Växte upp med mamma som dog i hans unga ålder. Bodde med sina morföräldrar och kusiner. Mamman var knarklangare innan hon dog. Fitty köpte pistol vid 12. Rellad från skolan för han gick runt med dimebags. Bedrev ett av N.Y.'s större gäng på drogfronten.
Rånat och skjutit folk. Blivit skjuten med 9 skott.
Växte upp i getthot utanför N.Y.

Vad är gangstah????

"Så att."
Du har tittat på Get Rich Or Die Tryin ser man . . .

50cent till åre? (idé)
tror inte heller att han kommer att göra det , men man skulle kanske fråga en svensk artist som t ex. petter , ken ring , ismen eller någon sånn. bara förslag :P

50cent till åre? (idé)
En sak fattar ja inte??? Man är väll inte gangster om man har stora kläder??? jag fattar inte heller dom som vill va gangster, man vill väll för fan inte va nån knarkare som kutar runt och skjuter folk för dom har lånat pengar eller va fan de nu kan vara! ojojoj...

50cent till åre? (idé)
50cent till åre? (idé)
TeamStatiC sa:
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
Aaah tjena tjena.

Han växte upp utan pappa. Växte upp med mamma som dog i hans unga ålder. Bodde med sina morföräldrar och kusiner. Mamman var knarklangare innan hon dog. Fitty köpte pistol vid 12. Rellad från skolan för han gick runt med dimebags. Bedrev ett av N.Y.'s större gäng på drogfronten.

Vad är gangstah????

"Så att."
Du har tittat på Get Rich Or Die Tryin ser man . . .
Lol xD

50cent till åre? (idé)
jag asgarvar när jag läser detta, Jag vet inte mycket om 50 cent och hans bakrund, men hur kom ni in på detta. Idén att ta dit en sångare fett bra gjort, men hallå vadå "och visa hur gangstah man faktiskt kan vara??" det enda folk tänker nuförtin är ju gangstah. ja det är fett snygg att åka med rimligt stora kläder yepp. men snart kommer ju folk med pistoler och skyddsväst och fan vettte allt i backen. hata inte idén att ta dit en sångare men fan idén spricker på ett ställe vill man ha dit han för att det ska bli najs med musik och fler folk kommer eller vill man ha dit nån som ska lära oss hur man blir kaxig och blir gangstah haha. pz

50cent till åre? (idé)
haha, vad har 50cent med skidor att göra... måste va den dummaste tråden på freeride..

50cent till åre? (idé)
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
Aaah tjena tjena.

Vad är gangstah????

"Så att."
Och vem har du läst det av? Man kan inte sitta på wikipedia och tro att allt är sant. För att ge lite perspektiv, du har ingen aning om 50 Cent har gjort det som skrivs, du har bara läst det eller hört det av någon annan. Inte ens självaste 50 Cent är en pålitlig källa...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp