7.0 eller 6.5?

  • Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 39569

Guest
7.0 eller 6.5?
Hej,jag hade tänkt skaffa adobe premier men jag undrar vilket som är bäst och lättast.6.5 eller 7.0?
 
7.0 eller 6.5?
Jag skulle skaffat 7.0, nyare version och lär vara bättre, funktionerna lär ju vara förbättrade från 6.5..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp