720 - 900

• Trådstartare Trådstartare lappfan
  • Start datum Start datum
720 - 900
kanske smart å förklara hur du känner när du gör det? ge lite mer info?

hur slänger du dig? hur landar du?

SNÄLLA SLUTA ME DUMMA FRÅOR OM STUDSMATTA! studsmatta är de igentligen bara att nöta på gården, ut och hoppa.. prova dig fram, funkar de inte å göra 7a på ett sätt.. prova ett annat sätt:) så enkelt är de?

tycker du skrivit några nya studsmattetrådar för mycket denhär veckan.. men såklart är de inte förbjudet :)

kom med lite förklaringar på hur du gör de så ska vi se om vi hittar lösningen =)

720 - 900
träna! du kommer att lära dig, det är bara att snurra och sluta göra trådar om sånt här skit! nödvändigt att fråga hur man gör: frontflip, frontfilp 180, sideflip och nu det här!

720 - 900
ta det gamla vanliga, kolla runt axeln och försök verkligen komma runt 2 varv om det är det du har planerat, då brukar det funka. Om du bara snurrar och ser hur många varv det blir förstår jag att det inte går.

720 - 900
lappfan sa:
Tjena asså jag har problem med 720 o 900 jag får fan knappt till 720 ? tips ?
jag vet inte, men det brukar vara lättare för mig att inte tänka så mycket på höjden, utan att tänka på att snurra som fan bara. Börja spinnen med händerna utåt, efter 180 drar du in dom mot kroppen, då blir spinnen ännu snabbare.

720 - 900
hur många trådar har du gjort om olika trick??

du kunde ju ha tråd som du uppdaterade...

men kolla runt axeln och ta i med armarna så ska det nog lösa sig

720 - 900
allla sääger ju att man ska corka
för då blir det såå mycket enklare.

jag kör knappt 720 natural på studsmatta :]

bara unnatrual , moahaaha

EDIT: där ljög jag hårt.
jag klarar visst 720 natural. hahaa , LUUURAD

Senast ändrad:
720 - 900
det är bara att gå ut och nöta tills du sätter det :d, jag själv snurrar nästan alldrig vanligt, Försök att inte kolla neråt eller nå sånt, kolla bara rakt fram eller att kolla snett över axeln. Lycka till.

/D

720 - 900
pröva med lite studs och lite breda ben(typ som när man står vanligt) sen spinnar du bara som fan, då får man lätt 720.
9a så kan du pröva endera spinna fullt lr så så mycket studs du får och bara kollar över axeln, man kommer lätt runt;)

720 - 900
hahahah jepppe ! palla lacka, ifall folk skriver dumma frågor är de inte lite dumt att ens bry sig så?`xDxD

720 - 900
om du bara vill spinna som fan så ha ute armarna och dra ihop dom. Kan bli svårt att landa men man snurrar iaf mkt.

Om du vill landa din 720 så kör lite bredbend och hoppa högt, du ska bara se till att följa med med hela kroppen.

Tillbaka
Topp