-

• Trådstartare Trådstartare IngemarH79
  • Start datum Start datum
-
Bara för att dom menar det betyder det inte att dom inte bör veta att det betyder nått annat!
Tydligen så bryr sig folk men frågan är här varför?
Varför har människor ett sånt grovt behov av att gnälla på nått hela tiden?

Senast ändrad:
-
Jadu. I de flesta fall för att själva må bättre, eller uppnå någon slags förändring. Om man är missnöjd med något så måste man ju speak up för att det ska ske något. Sen att man kanske uttrycker sig lite klumpigt eller okonstruktivt tar udden av hela ämnet. Men att det finns ett problem eftersom folk klagar är ju klart. Och gnälla är ju bara mänskligt. Alla gör det förr eller senare. :)

-
Jaha, där ser man! Är inte riktigt med på det här "trollandet" på trådarna än.. Men man får väl komma in i matchen å släppa sargen å så vidare och förutsätta att alla "trollar".. Det är ju där alla forum på freeride hamnar till slut.. På gott och ont.. :)

-
arguingOnTheInternet.gif

Klassiker, elak men kul :)

-
Frågan är om det inte var ännu galnare i Årebackarna förr. Jag hittade nyligen den här sajten med gamla skidfilmer (http://www.ollerimfors.se/film.htm) och scrollar man längst ner så kan man se något riktigt sjukt. Folk på 2,5 m långa längdskidor som störtar från toppen av Skutan med en björkstav mellan benen. Vilket är mest vansinne? Vida carvingsvängar i Gästrappet eller kamikazestört i 100 knyck med längdskidor? Eller är det bara en tradition som lever vidare i Åre änn i dag?

-
Det man kan förvänta sig dock när man drar ut i en svart backe är att "Ah här kan jag ligga på lite eftersom jag vet att folk som valde den här backen kan åka" Men vad man i själva verket möter är "Åh 10styckena som inte kan klarar av graderna/lutningen i backen och istället hasar ner på sidan för att göra stora bulor" Det slutar med att det blir någon form av puckelpist av den svarta backen och man inte kommer åka i den förens nästa morgon då det fortfarande är nypistad. (Det här fenomenet har jag mött på andra ställen än Åre)

Liknande trådar

D
Svar
8
Besök
2 K
D
Svar
22
Besök
3 K
D