R riccweee Ny medlem 2011-03-02 :( #1 VIlken dret, axeln hoppade ur led på första åket igår, wtf.............................................................................. jag vet, värd tråd :P
VIlken dret, axeln hoppade ur led på första åket igår, wtf.............................................................................. jag vet, värd tråd :P
R R-R Guest 2011-03-02 :( #2 spräckte mit knä i en L-formad fraktur med 2 skruvar i, kan inte gå på 3 månader, andra dan av 7 i mayrhofen... CHILL
spräckte mit knä i en L-formad fraktur med 2 skruvar i, kan inte gå på 3 månader, andra dan av 7 i mayrhofen... CHILL
JalonD Medlem 2011-03-02 :( #4 bara så ni vet så fick jag en blåtira när jag krascha på första åket igår Senast ändrad: 2011-03-02
delta Aktiv medlem 2011-03-02 :( #5 Inte kul, krya på dig! Hur länge tar det innan den e stabil igen?
R riccweee Ny medlem 2011-03-03 :( #7 deltab0arder sa: Inte kul, krya på dig! Hur länge tar det innan den e stabil igen? Klicka för att se resterande... planerar att åka igen nästa vecka, fååår shååååre! annars så,
deltab0arder sa: Inte kul, krya på dig! Hur länge tar det innan den e stabil igen? Klicka för att se resterande... planerar att åka igen nästa vecka, fååår shååååre! annars så,