.

.
kallebogren sa:
+ trodde att en 30-årig 2 barns pappa skulle ha något bättre för sig än att hata på en vilseleden liten grabb i "14-årsåldern" !
nej, för fan. ain't got no job.
men skönt att detta verkar ha löst sig nu så att du kan ha likadana goggles som henrik harlaut i vinter igen!

.
I.o.m. att brillorna finns med i Oakleys ordinarie sortiment på Oakleys hemsida (hittas på 1 minut) förstår inte jag över huvudtaget hur detta kan vara ett problem (och ifrågasätter därmed existensberättigande av denna skittråd).

Färgsättningen på O-framesen ifråga är sjukt ful (retro MX?) även om modellen faktiskt är ganska bekväm. Köper man ett par av dessa Pixels Fade's gör man det enbart för att HH har haft på sig dem vilket bör föraktas...

.
Carled sa:
I.o.m. att brillorna finns med i Oakleys ordinarie sortiment på Oakleys hemsida (hittas på 1 minut) förstår inte jag över huvudtaget hur detta kan vara ett problem (och ifrågasätter därmed existensberättigande av denna skittråd).

Färgsättningen på O-framesen ifråga är sjukt ful (retro MX?) även om modellen faktiskt är ganska bekväm. Köper man ett par av dessa Pixels Fade's gör man det enbart för att HH har haft på sig dem vilket bör föraktas...
eller för att alla inte tycker som du..

.
Skönt att du kan förklara vad som är snyggt och fult Carled. Mycket av det jag köper ser jag först i någon form av reklam eller i butik inte sällan på en känd person, ska det föraktas i allmänhet eller bara när du tycker det är fult?

.
Höll med Carled enda till han uttryckte sitt personliga tycke om glasögonen.

Som sagt, måste vara svårt att kolla på oakleys hemsida ;)

.
Visst, smak är personligt och det är sällan man upptäcker saker helt på egen hand, men det var inte det som satte mig emot. Att alla vill ha helsvarta goggles med svarta glas eftersom HH & Co haft det kan jag köpa, det blir stilrent och avskalat med lite inkognito-känsla. Jag hade själv kunnat sporta det.

I grund och botten har jag mycket svårt för att gemene man tycker att dessa skidglasögon är snygga. Visst, några gör det säkert, men jag TROR att de är så pass få och att de sedan korrelerar med de som diggar Harlaut... Ja, sannolikheten är inte stor. Hade det inte varit Harlaut som hade glajjerna hade de inte ansetts snygga!

Kombinationen med väldigt smal ram och alldeles för små "pixlar" funkar dåligt... Att övre basen är svart och nedre vit gör det inte bättre, om hela hade varit en enda stor "testbild" hade det sett coolt ut. Sen förstår jag inte hur det kunde välja en turkos logga, vilken annan stark färg som inte är pastellfärg hade varit snyggare.
Någon mer som vill veta om något är snyggt eller inte?
4e04cec7a476c.jpg

Senast ändrad:
.
Ok, kan du berätta hur ett par snygga glasögon är och ser ut? :cool:

Men fattar att du inte gillar folk som måste ha samma sak som sina idoler.

.
HAHA jag visste att jag skulle få ETT ANTAL kommentarer om att jag eftersökte ett par goggles som henke har haft på sig. Vill bara påpeka att jag aldrig velat haft något som henrik har haft på sig, och jag har aldrig haft det heller! Det är verkligen bara så enkelt att jag vill ha ett par brillor som jag tycker ser bra ut! OKEJ?! ... det är inte henke jag vill ha, bara brillorna...

Tillbaka
Topp