Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Min teori var först att avbokningen skett för sent för att återbetalning skulle gälla men ni ser ju ovan... tog busschaffisen pengarna? Fan så många år jag grubblat på detta. Får ingen frid.johan sa:Vi fick ett mail från ägaren av hotellet som resan var inbokad på:
Mer information hittar ni i denna tråd (som är låst):Hej!
Råkade av en slump komma in på er hemsida och fick se alla insändare om Christer Wermelings resa till Kaprun förra november.
Det är jag som driver hotellet där han hade bokat in gruppen.
Vill bara betona att jag har inte fått ett öre trots att han först bokade av 5 dagar innan han skulle komma.....Så här i Österrike har han inte några pengar låsta......
Hälsningar från Uttendorf
Maj-Inger Altenberger
gasthof[snabel a]stubacherhof.com
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=58669
Ja... jo... det är ju lätt att kontakta "batman" när han gömt sig i sin cave och vägrar ge en förklaring.Jeppenator sa:såhär ligger det till..
*text*
pengarna kommer! det kan jag garantera, jusst nu försöker steepstore reda ut detta och förhoppningsvis dröjer det inte länge innan era pengar är inne på era konton.
Jag själv är inte på något vis involverad i tillbakabetalningen, inte heller steepstore.. utan det är christer som ni ska kontakta!
skriv till min fr mail om ni har frågor angående detta.
Men kontakta heldre "batman" för det är han som har koll på läget!
/jeppe
Jag har aldrig litat på folk som inte kan det Svenska språket ordentligt.felix sa:Det här är också ett helt lysande inlägg, Jeppenator garanterar er pengarna tillbaka!
Ja... jo... det är ju lätt att kontakta "batman" när han gömt sig i sin cave och vägrar ge en förklaring.Jeppenator sa:såhär ligger det till..
*text*
pengarna kommer! det kan jag garantera, jusst nu försöker steepstore reda ut detta och förhoppningsvis dröjer det inte länge innan era pengar är inne på era konton.
Jag själv är inte på något vis involverad i tillbakabetalningen, inte heller steepstore.. utan det är christer som ni ska kontakta!
skriv till min fr mail om ni har frågor angående detta.
Men kontakta heldre "batman" för det är han som har koll på läget!
/jeppe
Allt hade du fått tillbaka eftersom att de följer resegarantilagen. Är man osäker på om en arrangör är seriös eller inte så är det första man bör göra att gå in på Kammarkollegiets sida och se om de är registrerade där: http://www.kammarkollegiet.se/resegarantier.charles01 sa:En sak är i alla fall säker: om det var Nortlander ni har att göra med så får ni inte ett öre tillbaka!