såhär ligger det till..
resan bokades via steepstore, där betalade många in pengarna, men steepstore i sig har inte tagit hand om dessa pengar. De har inget med resan att göra utom att de mailade ut infon och att man kunde betala via dom istället för direkt till snowdreamers konto. så hoppas inte dom åker på massa trassel.. för de har endast hjälpt till med att ta emot betalningar smidigare.
snowdreamers konto har en kille som heter christer "batman" hand om. Det är han som sedan skulle betala tillbaka pengarna när resan nu tyvär blev inställd.
Men något har gjort att detta dragit ut på tiden och det är verkligen inte meningen. Förstår att många av er som inte fått tillbaka pengarna är jävligt förbannade och skeptiska angående hela resan. Tanken var att vi tillsammans skulle sticka ner och ha as kul i alperna.. men det visade sig vara sjukt dåliga förhållanden och nu har det dragit ut som fan på tiden med tillbakabetalningen.
pengarna kommer! det kan jag garantera, jusst nu försöker steepstore reda ut detta och förhoppningsvis dröjer det inte länge innan era pengar är inne på era konton.
Jag själv är inte på något vis involverad i tillbakabetalningen, inte heller steepstore.. utan det är christer som ni ska kontakta!
jag håller tillsammans med er tummarna för att detta kommer lösa sig fort och smidigt nu så vi slipper mera strul!
skriv till min fr mail om ni har frågor angående detta.
Men kontakta heldre "batman" för det är han som har koll på läget!
ha det fint, hoppas jag redde ut några frågetecken.
/jeppe