ekdahl
Ny medlem
Inställd jibbresa, pengarna tillbaks ?
trofan man ska hänga ut fanskapet när han fuckar upp totalt och verkar ignorera alla kids som lagt ut en jävla massa cash.Misterister sa:Självklart ska alla pengar tillbaks, och jag anser att han har gjort fel då han inte skrivit att man inte kan hoppa av resan, då det var de som gjorde att den blev inställd. Sen att han inte svarar och förklarar sig anser jag också är fel.T3nggren sa:Det är kanske så att han får sin hämnd ändå då? Somliga straffar gud direkt, andra dröjer det. haha, att börja klanka på mig tyder ju på att du känner att du ligger i underläge. Du kanske inser att han gjort fel med?Misterister sa:Varför är det patetiskt? Det kanske finns saker som du inte känner till? vänta med att döma till du vet att det faktiskt är så att han är skyldig till att ha blåst folk på pengar och haft den avsikten hela tiden.
Ngt patetiskt är ju fjortisfrisyr 19års ålder.
Jo, och bilden är helt seriös och up-to-date.
Edit: Har han cancer eller nått så tvärdör han ju inte, finns ju tid att föra över lite pengar. Men alla har är vi uppfostrade olika om vad som är rätt eller fel.
Dock tycker jag det är lika fel att hänga ut honom och säga att han haft som avsikt att blåsa folk.
Hoppas att alla får sina pengar tillbaka, och att det löser sig inom snar framtid i alla fall.
jag hade varit så sjukt förbannad.