Inställd jibbresa, pengarna tillbaks ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Misterister sa:
T3nggren sa:
Misterister sa:
Varför är det patetiskt? Det kanske finns saker som du inte känner till? vänta med att döma till du vet att det faktiskt är så att han är skyldig till att ha blåst folk på pengar och haft den avsikten hela tiden.
Ngt patetiskt är ju fjortisfrisyr 19års ålder.
Det är kanske så att han får sin hämnd ändå då? Somliga straffar gud direkt, andra dröjer det. haha, att börja klanka på mig tyder ju på att du känner att du ligger i underläge. Du kanske inser att han gjort fel med?

Jo, och bilden är helt seriös och up-to-date.

Edit: Har han cancer eller nått så tvärdör han ju inte, finns ju tid att föra över lite pengar. Men alla har är vi uppfostrade olika om vad som är rätt eller fel.
Självklart ska alla pengar tillbaks, och jag anser att han har gjort fel då han inte skrivit att man inte kan hoppa av resan, då det var de som gjorde att den blev inställd. Sen att han inte svarar och förklarar sig anser jag också är fel.

Dock tycker jag det är lika fel att hänga ut honom och säga att han haft som avsikt att blåsa folk.

Hoppas att alla får sina pengar tillbaka, och att det löser sig inom snar framtid i alla fall.
trofan man ska hänga ut fanskapet när han fuckar upp totalt och verkar ignorera alla kids som lagt ut en jävla massa cash.
jag hade varit så sjukt förbannad.

Perkal sa:
Vafan. Skiter i och läsa allt och säger som en massa andra. Ring polisen.
Svårt att betala tillbax för honom? Nope. Det är han som drygar. LÅt killen skaka galler om han inte tar tag i det. Minister skiter fullkomligt om du känner honom för vad har det gått? 4 månader och inga cash? Hade jag bott i närheten och det varit mina pengar hade jag nitat honom.
Ringa polisen fattar nog dom flesta när det gäller sånt här, men tack för tipset.
Snälla, nita inte mig efter den här kommentaren.

Dr_Snow sa:
Jag tycker inte att Freerides forum är rätt ställe att hänga ut någon, tänk på det innan ni postar namn, adresser och liknande uppgifter. Tråden under bevakning..
Ta inte för hårt på orden nu som du ofta tenderar att göra, men FUCK OFF!!!
Forum är till precis för sånt här, det är inte 1910 utan 2010 och failar man kommer det fram... batman har fortfarande en chans att rädda hela situationen, men den förklaringen som krävs för det ska nog vara en av världens bästa.

ekdahl sa:
Misterister sa:
T3nggren sa:
Det är kanske så att han får sin hämnd ändå då? Somliga straffar gud direkt, andra dröjer det. haha, att börja klanka på mig tyder ju på att du känner att du ligger i underläge. Du kanske inser att han gjort fel med?

Jo, och bilden är helt seriös och up-to-date.

Edit: Har han cancer eller nått så tvärdör han ju inte, finns ju tid att föra över lite pengar. Men alla har är vi uppfostrade olika om vad som är rätt eller fel.
Självklart ska alla pengar tillbaks, och jag anser att han har gjort fel då han inte skrivit att man inte kan hoppa av resan, då det var de som gjorde att den blev inställd. Sen att han inte svarar och förklarar sig anser jag också är fel.

Dock tycker jag det är lika fel att hänga ut honom och säga att han haft som avsikt att blåsa folk.

Hoppas att alla får sina pengar tillbaka, och att det löser sig inom snar framtid i alla fall.
trofan man ska hänga ut fanskapet när han fuckar upp totalt och verkar ignorera alla kids som lagt ut en jävla massa cash.
jag hade varit så sjukt förbannad.
JA!

Felix, så bara för att det är 2010 ska vi stoppa undan det som kallas för "sunt förnuft"?

Organisera er, polisanmäl..gör det ni önskar, men en av grundreglerna som ska följas i Freerides forum är att inga personangrepp är tillåtna, oavsett tidigare händelser.

Ok? (Notera att "Ok?" är retoriskt, lika bra att förtydliga det..)

Detta är ju helt sjukt! Hur fan kan Chrsiter (Batman) bara gå under jorden så här utan att lämna någon förklaring till alla drabbade? Är det dessutom så att han jobbar på som lärare som om inget hade hänt kan det ju vara läge för polisen att göra ett litet besök för att reda ut ett och annat?

Jag var själv anmäld till resan och hade betalt in via steepstore.com under den sista anmälningsdagen. Jag hade dock tur eftersom mina pengar inte hade hunnit gå iväg till batman innan resan ställdes in...därav har jag fått tillbaka dem. Men jag lider med er alla som fortfarande är drabbade och kan inte annat än att pusha er för att polisanmäla och reda ut den här soppan! Hur många är det egentligen kvar som inte fått sina pengar?

slutligen,
CHRISTER SKÄRP DIG FÖR FAN!

jeppenator lär väl snacka med batman, han var ju också med på hela grejen?

hur går det pojkar, ingen som tittat in hos fatman änn?
fixade ju adress och allt

Jag är med sugen på att veta hur det går i jakten på batman

näääääääääää, men polisen jobbar på de tror ja men de kommer nog ta ett bra tag innan man får tbx dom

Haha vadfan... det skummaste är ju att INGEN har någon aning om vad som hänt. Man tycker ju någon borde kunna skriva hur det ligger till, kanske nån elev som frågat honom, sprungit på honom på stan, bekant till sonen eller så.

Tycker också att det är helt sjukt att ingen har kontaktat honom. Svarar ingen på hemtelefon eller mobiltelefon? Jag själv hade satt mig i bilen och åkt hem till fanskapet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp