mm...men jag blir jäkligt sur för att den inte funkar det e cp...jag e sur fört...man blir också sur för att ha slängt ut 210 spänn i onödan på en film som inte funkar riktigt....filmen e rättare sagt cp!!!...aaaaaaah!!!...kan man reklamera filmen lr