Abcence e cp för mig!!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Giro

Ny medlem
Abcence e cp för mig!!!!
hej..jag fick abcence idag och när jag satte på den så gick allt i slowmoition...ska det göra det lr e det någon fel på datan min...e det någon annan som har fått så...e lite sur för de!!!...kan ni hjälpa mig

Abcence e cp för mig!!!!
jag har ingen riktig dvd spelare...det blir inte så för mig med andra dvd filmer...:(:(:(:(

Abcence e cp för mig!!!!
Ok. Men du har säkert någon polare med en "riktig" dvd spelare. Testa hans.
Konstigt att det fungerar för andra filmer och inte för Abscence. =/

Abcence e cp för mig!!!!
mm...men jag blir jäkligt sur för att den inte funkar det e cp...jag e sur fört...man blir också sur för att ha slängt ut 210 spänn i onödan på en film som inte funkar riktigt....filmen e rättare sagt cp!!!...aaaaaaah!!!...kan man reklamera filmen lr

Abcence e cp för mig!!!!
Men dra till någon polare innan du gör något annat. Om det är likadant där så är det förmodligen något fel på skivan. Du kan säkert få en ny av Marcus då.

Abcence e cp för mig!!!!
Jag ser alla mina dvd-filmer på xboxen. Men då funkar inte filmen Focus, konstigt nog funkar den hur bra som helst på pc:n!

Abcence e cp för mig!!!!
tjenare jag fick också filmen idag men för mig funkade den fint...jag så på valig dvd

Abcence e cp för mig!!!!
jo det förstår jag me....men om det inte går i vanlig dvd spelare tror ni jag kan få en ny av marcus då lr?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp