Abstinens!!!

davidL

Ny medlem
Abstinens!!!
Det här blir bara värre och värre! Nu låtsas jag att jag åker lift när jag står i rulltrappan!

Jobbar just nu häcken av mig för att komma iväg efter nyår men tjänar tyvärr inga miljoner så jag har funderat en del;

Att rensa fisk i Norge ger tydligen grova riksdaler så jag undrar om nån vill börja säsongen där för att sedan dra till Frankrike eller Verbier? Har inget boende än men det fixar sig.
Tror att det finns fler med samma problems och hoppas att nån nappar (hahaha) på idén och hänger med, annars är jag torsk...!

Vi hörs!

Abstinens!!!
Abstinensen är svååååår!

jag vill bara att du skall veta att det finns nån som förstår (finns säkert flera här på FR)det där du känner i rulltrappan =(

Abstinens!!!
Hej David!

Jag är en liten tjej på 20 jordsnurr
Jag gillar festa afterski och en och annan soltimme samt en manlig m,ustach som matchar mit blonda hår.
Söker dig manliga skidåkare för lektioner så väl i backen som utanför, barn är ej ett hinder.
Du måste gilla mitt hus djur Bosse boa.
Jag har gjort två sesonger med totalt tre skidar (det snöa för mycket)
Jag har ett par gula Salemon som har någar år på nacken, det är carvingskidor är jag nästan säker på.
(midja 45 cm).

hör av dig så får du ett foto på mig i skidbacken i min nya spiderdräckt, eller i min fartdräckt. (du får välja)

Kramar fröken K

Abstinens!!!
Alltså:

1. Finns det nån med fiskrensarbakgrund som har tips eller vill göra sällskap?

2. Nån med plats i lägenhet, igloo, bastu eller annat med tak som vill ha en sambo under säsongen? Vi delar lika på kostnader och sover skavfötters om det bara finns en säng...

3. Hur f-n visste ni att jag har mustach???

4. Tittar gärna på foton med fröken K i fartdräkt bara jag slipper visa mina!

Simma lugnt!

Abstinens!!!
Tjena, jag skulle kunna tänka mig norge i nån månad för att tjäna cash, men hänger isf inte på till Frankrike. Om du bara vill ha någon att tjäna cash tillsammans med så kontakta mig. Har alrdig rensat fisk i norge men det borde väl inte vara så svårt att hitta något eller?

// Marcus

Tillbaka
Topp