Actionhorse Films [Nu gratis för nedladdning]

RickePuff

Ny medlem
"Welcome everyone! This is the new website for Actionhorse Films. AH films is a new movie production company in the snowboard film world. We will release our first movie (which currently has no name) in September 2008. The movie will be completely free and feature your favourite shredders.

Actionhorse Films is Per-Hampus Stålhandske, Hampus Mosesson and Jakob Wilhelmson.

You will be able to follow us very closely during production on this blog.

Hope you will like it!

/ Per-Hampus Stålhandske, Creative Director."

-saxat från: http://actionhorsefilms.com/

Spännande spännande säger jag!

Senast ändrad:
ojoj alltså. va segt det går att ladda ner alltså. men vilka förväntningar man har. nu blir det till att ut och åka och sen in och kolla in denna film asså.

Riktigt bra alltså! Det är nu man ångrar att man slutade med snowboard :(

Ryktena säger att en torrent på högupplösta filmen kommer att finnas för nedladdning från actionhorsefilms senaste imorgon. Att ladda från spegel nu går ju för de som fösrökt sådär...

Någon som har koll på vart man kan få tag på ett sådant "snel hest" huvud som han har i introt? :)

Nu finns den stora utgåvan som .torrent on-line. Vilket betydetr att den är klar att ta hem för alla som vill och behagar!

jävligt bra film, alla borde se den, rekomenderas !

backflipen vid 07:31 är ju sjuuk, såg bilden i transition, heeelt sjuukt

Måste ju vara den skönaste gratis-rullen ever ! Absolut sevärd säger jag fastän jag är skidåkare :b

14:23?? :OO var det sjukaste jag sett på bräda? eller ska man säga två brädor? jag är skidåkare men den var sjukt kul att titta på ändå.

12:58 , 14:23, 16:58 , 20:23 = <33333333
Äckligt bra för att vara gratis film, bästa jag har sett hittills!

The making of finns på hulu.com - Fuel Tv - Snowboarding Diaries - Free Rein.

Kan ses när som helst, men endast från USA. Detta löses genom programmet http://www.hotspotshield.com/ som genom en vpn-tunnel surfar via en amerikansk proxy. Fungerar utmärkt, förutom hastigheten. Man får räkna med lite bufferttid.

När detta väl är fixat kan man dock se: Alla andra extremsportrelaterade serier från fuel tv. Samt se sprillans nya avsnitt av simpsons, family guy osv osv.

Sitter man bakom en brandvägg (router el. annan) så bör man se till att öppna och vidarebefodra port 349.

Jag får inte till det, får till programmet och det kommer inte upp nått meddelande att jag måste se från USA men filmerna på fuel vägrar starta. Står bara kolla din internet connection osv

öppna porten hjälpte inte alls.

Senast ändrad:
Jag skrev visst fel port. 1935 ska det vara och inte 349.

Prova med 1935 ist.

qtip: Har du öppnat porten?

RCroy: Håller med om att Islänningarna fullkomligt dödar allt de ger sig på. Mycket nightsessions också, vilket är göttigt.

Har du sett Notes? Halldur och Eiki är med där också...

Man hoppades ju verkligen att det där skulle vara äkta! Snuskigt snyggt gjort dock, satt och tittade på originalklippet i slowmo några gånger och kunde ärligt talat inte lista ut hur fan de ha gjort, hittade inget som såg direkt fake ut.

Tillbaka
Topp