Actionpannbenet

Mogel_Mogelsson

Ny medlem
Actionpannbenet
Visst är dom för roliga. De sätter verkligen fingret på vad som behövs sättas fingret på och med en ruskig precision.

Att dessa "hangaround-wannabees-nevergonnabees" formulerar sin otroliga prestationsångest genom att klanka ner på åkare som verkligen KAN åka skidor är patetiskt i sig själv och att de sedan ligger på en server som gör det svårare att spåra dem gör det ännu mer patetiskt.

Vet någon vilka det är, dessa otroliga verklighetsskildrare av vår tid, som inte ens törs sätta ut sina namn.

Actionpannbenet
Det här låter ju oerhört spännande...dessvärre har jag inte den minsta aning om vad du menar. Skullde du kunna ge lite bakgrundsfakta i fallet?

MVH/MM

Actionpannbenet
Hallå. Jag skulle se det såhär: de som gjort sidan lär ju vara skitnöjda om de får svart på vitt att de retat upp nån. Låt dem hålla på.

För övrigt så sitter jag och garvar för mig själv. Må vara att de hackar en del, men när de påstår att Sara Fischer hoppat 195 cm i längd är det ganska roligt. För att inte tala om:

"Actionpannbenet får höra att Pancho Snöfall inte kan göra upp eld när det regnar.".

Utomhus eller överhuvudtaget? Lirarna som sätter ihop sidan är fan bizarra.

Hoho.

Erik

Actionpannbenet
Säga vad man vill, men det är snudd på världsklass!! Ingen större brist på fantasi när det gäller dessa herrar. Man garvar gott!!

Actionpannbenet
hahahah.... "Actionpannbenet önskar att namn på tv-program och filmer som har med actionsport att göra vore lite mer innovativa och framför allt, mer korrekta. Först till rakning är Downfilms nyproduktion under arbetsnamnet (hoppas vi) ”Whitetrash”. Namnet i sig är helt ok, men är det inte något märkligt att skriva ihop ”white och trash” till ett ord? Actionpannbenet skulle kunna tänka sig att godkänna Whitetrash om det var ett namn på en CS–klan, annars inte. "
va e d för helmuppar?

Actionpannbenet
Actionpannbenet har en plan. Innan året är slut kommer de att ha fler besökare än freeride.nu och innan det är dags för Åka Skidor att presenterar sitt "stora genomarbetade skidtest" i ett höstnummer så har Actionpannbenet släppt sin första tidning. Eftersom resultatet inte kan bli annat än storslaget så snor de alla annonsörer och läsare över en natt. Maktcentrum i barnbacken förflyttas från Åre till Uppland.

Åka Skidor förstår inte vad de gör fel och kommer troligtvis skicka Fredriksson på uppdrag att fotrografera alla restauranger som serverar köpvärda barnmenyer, Leje till Romme för "att testa hoppen" och Mårten till Idre för att ta pulsen på nattlivet. En satsning som slutar med att skidförsäljningen dalar till dalstationsnivå. "Folk verkar tro att det är tråkigt att åka skidor" säger en förundrad VD för Head.

Actionpannbenet har räddat min dag på jobbet. Tack för ordet.

Actionpannbenet
Mogel, vadå Christmas Islands??? om du kollar upp ip-adressen som domänen pekar på så ser man att den tillhör Telia Network Services... det jag kan tänka mig är att det är någon med en adsl-anslutning lr liknande som har satt upp den här servern, förmodligen i Sverige.
Var fick du Christmas Islands ifrån?!?!?!

Actionpannbenet
Dom tar actionsportbevakningen till nya höjder......... Fan vad jag hatar uttrycket "actionsport" då. Nästan lika mycket som "adrenalinsport". Dessutom misstänker jag att Mogel är ute och cyklar(actionsport) för jag tror dom har en hel del koll på branschen.

Actionpannbenet
Actionpannbenet tycker det är kul att någon ryter till och ger därför en av våra åtråvärda eloger till signaturen Mogel Mogelsson. Lycka till med stavvolterna i framtiden så kanske du får dig en blänkare på vårt avundsvärda forum en vacker dag. Actionpannbenets redaktion har gått igenom faserna "wannabe", "be" och "been" samt "almost been, but went to Austria to fuck prostitutes instead" och "almost been, but smoked too much marijuana with our friends at G-spot". Tvivlar dock på att du var född på den tiden då Actionpannbenets redaktion kunde kategoriseras som "wannabes". Puss på fångremmen!

Mvh

Red.

Actionpannbenet
Öka självdistansen för helvete! Det är väl kul att folk gör något för att liva upp saker och ting....

Actionpannbenet
Jag anar en komplott, är det möjligen så att Herr Mogul Mogulsson i själva verket gör PR för actionpannben genom att prata skit om männen bakom denna nöjsamma underhållning?
Det verkar ligga helt i linje med hur dessa män/kvinnot/barn skulle bete sig. Att de sedan skaffar ytterligare ett alias (actionpannben) och dissar Herr Mogulsson tycker jag styrker min teori.
Oavsett ifall jag har rätt eller ej är Actionpannben en skön revolt mot det mesta.......

Actionpannbenet
Skojig skvallersajt ... men var är bilderna. Bildbevisen är ju som alla vet grunden för skvallerpressen och höjer materialet till oanade nivåer.

That´s all kids! / MM

PS! Uppenbart är herr Mogelsson djupt engagerad! ;-D DS.

Actionpannbenet
Jag vet inte om det framgick på rikt i förra inlägget men jag tycker det är otroligt rolig läsning och hoppas verkligen INTE livet ur dessa nyskapande skribenter (för jag tror de är flera st) med j**ligt vassa pennor och med grym koll på vad som händer på actionsport-scenen.

"Keep up the good work" men det skulle vara roligt att veta vilka ni är.

......I bouble-dare you guys.

Actionpannbenet
galet roligt skrivet om allt och alla, men det vore ju ganska kul att veta vem/vilka som ligger bakom....

Ska luska lite...

Actionpannbenet
Jag vet med säkerhet att det är grabbarna på rocsport i Åre som ligger bakom det här, för jag tog mig friheten att ge en av medarbetarna på rocsport en av***ning i nya VM6:an,(VM6:an är en ny svarttaxi-linje med frivillig chaufför som går linjen ÅRE-JÄRPEN) häromdagen då han med det vidvinkliga objektivet stönade, "Jag gillar ditt låga "pannben" mot mina zyttbrallor!" Namnet på personen vet jag inte men han förekommer på nästan alla filmer på rocsport och han karaktiseras av sin stora mjuka frisyr.

sug=***

Berit

Actionpannbenet
Tror inte han är kapabel att göra en sådan här sak. Har faktiskt snackat med honom på Diplomat i Åre. Han verkar inte ha mycket innanför pannbenet, hehe...

Jag tror snarare att det är Jakob Winstrand. Har hört att han numer pluggar på Uppsala universitet. Ska visst vara en jävel på att skriva

Actionpannbenet
Jakob Winstrand kan inte ens stava till "monument 22" och dessutom vet jag att det inte är han. Ett hett tips är rävarna på Play Ground i Åre. De gillar att skoja. Min självdistans blev jag av med på en blöt fest i St Anton. Det var ganska dåligt och vi pratade om det efteråt. Tack Dolly!

Actionpannbenet
Intressant att JR tajmar att inträda på forumet samtidigt som mitt inlägg. Jag tror att det är en slump, men kan inte låta bli att förundras. Måste även tillägga att min åsikt naturligtvis grundas i djuplodande analys. Typ läst artiklar =)
Inlägget ska mer ses som en hyllning av AP (få jag känner kommer upp i samma humorklass) än dissning av JR.

Actionpannbenet
Det här med att BeritHomo tror att det är killarna på Rocksport.

Hmmm....det finns en länk på deras hemsida till sidan.....

Men servern som datorn som lägger ut sidan ansluter i Uppsala på Telias router: fls34o1121:

Datorn som håller i webservern har följande:

1 st HP deskjet 890c
1 st konstant anslutninig till `dalarna university`
4 st andra konstanta anslutningar runt om i landet
1 st NetGear FA310TX nätverkskort
1 st windows 2000 operativsystem
1 st User konto med beteckningen `CJ`
1 st FTP server
1 st Webserver

osv. osv.

Men den borde nog ta och startas om för det har inte hänt sedan den 26 fegruari klockan 06.23.30

Vi är inne i din burk!

Actionpannbenet
Jag är helt säker på att barnen på Rocsport har fastnat i vällingkoket och därför inte vare sig skriva eller göra film. Så även om du Berit tror dig blowjobbat en av de kidsen är det med största sannolikhet en helt vanlig konferensknullare som fick sig en uppvärmning. Bakom actionpannbenet står Nalle Hansson, Stig Strand och Per-Edmund Morth. Lätta killar som jag gärna ser i partär och trikå vilken dag som helst.

Actionpannbenet
Det bästa med hela sajten är ändå Ulf Mård som polyfonisk ringsignal!!! Det roligaste jag har hört sen dackefejden!!!!!!!!
Rock on!!

Actionpannbenet
Jag vill bara meddela redaktionen på Actionpannbenet att jag faktiskt tappat en del vikt.

Numer visar vågen på NÄTTA 100 pannor.

Actionpannbenet
Rönnbäck kan bara skriva prosa och Winstrand siffror.
CJ som servern stod på är nog Carl Jort, Bror Hjorts långväga släkting....

Actionpannbenet
Jag tycker dem ska flytta sitt kontor till slottet och ta över familjen
Bernadottes sysslor och bli presidenter för hela universum.
Detta kommer i sin tur leda till att alla oavsett etnisk tillhörighet,
religion och samhällsklass kommer leva i fullständig harmoni med
varandra utan krig, svält, olika valutor, gränser, utbrändhet och
tristess. Hur det blir med sjukdomar är svårt att sia om!

APB rules

Tillbaka
Topp