haha tackfelix sa:Schyssta snurrar upp på railsen, mysig slam på slutet!
"Salomon"![]()
visst är dom skönaKruxeliduX sa:najsnajs, 450 upp va fätt....
haha, sån dr smiley sjal/ngt har jag som gardin i mitt rum..!! :S
adam_we sa:hahaKruxeliduX sa:najsnajs, 450 upp va fätt....
haha, sån dr smiley sjal/ngt har jag som gardin i mitt rum..!! :SJunkyard stuffs!
haha, typ :P trodde de va bandana ja haha :Dadam_we sa:visst är dom skönaKruxeliduX sa:najsnajs, 450 upp va fätt....
haha, sån dr smiley sjal/ngt har jag som gardin i mitt rum..!! :SJunkyard stuffs!
Jag satt 450n upp ville göra det lite snyggt. om du kollar noga så landar jag fett stabilt innan jag byter vinkel. För att det ska se bra ut liksom.sEricson sa:hehe man ser att den där 4an som du har klippt ihop är fejkad:P
en fråga, varför ser de bra ut?! men menar du också att andra klippet är en 450on också? så att båda 2 är 450s on.?!adam_we sa:Jag satt 450n upp ville göra det lite snyggt. om du kollar noga så landar jag fett stabilt innan jag byter vinkel. För att det ska se bra ut liksom.sEricson sa:hehe man ser att den där 4an som du har klippt ihop är fejkad:P
han skrev ju att han nästan är tbx från skadan han har inte kört rigktigt på 2 år nästan så de är grymt bra :DJekub sa:var väl helt ok, fast om det här är det bästa du kan borde fler ha sponsorer!
Den andra är en helt vanlig disaster. men jag satt ju 450n ska det va sånna problem så att jag måste lägga ut den :PhHarlaut sa:en fråga, varför ser de bra ut?! men menar du också att andra klippet är en 450on också? så att båda 2 är 450s on.?!adam_we sa:Jag satt 450n upp ville göra det lite snyggt. om du kollar noga så landar jag fett stabilt innan jag byter vinkel. För att det ska se bra ut liksom.sEricson sa:hehe man ser att den där 4an som du har klippt ihop är fejkad:P