Adam Persson, Salomon Rider!

adam_we

Medlem
Jag är nästan tillbaks efter skadan så jag har klippt ihop en liten film som vi filmat på iår. Hoppas ni tycker om den :)

Länk:

Senast ändrad:
Schyssta snurrar upp på railsen, mysig slam på slutet!

"Salomon" :)

Senast redigerad av en moderator:
najs adam, och för att citera adams pappa angånde vurpan i slutet "Du har fan fem hjälmar hemma, å du använder ingen av dom! Vill du köpa en ronny(han som filmade)?

varflr inte bara köra med hjälm.. alltså bra kört.. men tycker representativa snubbar som du borde kunna dra på dig en störtkruka..

det har var nästan kusligt...jag satt å lyssna på precis samma låt innan jag slog igång...jag trodde bara låten började om men så var det inte haha...grym åkning btw, men använd hjälm(=

Peace.

adam_we sa:
sEricson sa:
hehe man ser att den där 4an som du har klippt ihop är fejkad:P
Jag satt 450n upp ville göra det lite snyggt. om du kollar noga så landar jag fett stabilt innan jag byter vinkel. För att det ska se bra ut liksom.
en fråga, varför ser de bra ut?! men menar du också att andra klippet är en 450on också? så att båda 2 är 450s on.?!

hHarlaut sa:
adam_we sa:
sEricson sa:
hehe man ser att den där 4an som du har klippt ihop är fejkad:P
Jag satt 450n upp ville göra det lite snyggt. om du kollar noga så landar jag fett stabilt innan jag byter vinkel. För att det ska se bra ut liksom.
en fråga, varför ser de bra ut?! men menar du också att andra klippet är en 450on också? så att båda 2 är 450s on.?!
Den andra är en helt vanlig disaster. men jag satt ju 450n ska det va sånna problem så att jag måste lägga ut den :P

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp