Adrenalin Spring Session 2007 i Luleå

Adrenalin Spring Session på måtsund i luleå kommer äga rum lördag 28 april.
Kom och hoppa lite slask hopp! Smooth avslutning av sessongen!!!!
Kolla info på www.bdski.com/1.jpg

PS: sprid rycktet

Senast ändrad:
Jag spred ut det igår eller i förrgår när jag fick veta det :)

Det kommer vara ett Big jump.....kanske en rail och en vatten planing om vi hinner skotta till det.....Pz

Hört rycktes vägg att det kommer komma några riktigt duktiga åkare, så det kommer bli kul att mäta sina stright Air med handpålägg mot dom....haha, som sagt det är en session, kom och häng med riktigt duktiga och sköna åkare.

jag ska då dit:P:) var idag med daniel å fixa hoppet å det blir sjukt nice:) så kom alla på lördag å ha roligt:P

Senast ändrad:
Adrenalin Spring Session 2006 i Luleå

är det inte 2007?

förresten!, kan inte nån recca? (filma) å sen fixxa ihop en film ? : ) skulle gärna vela se hur de går : ))

+
(om du filmar lägg gärna till namn så man ser vilka som åker när du redigerar)..

varit där nu åfixat det sista, å jag å sante har provat hoppet. vart sjukt bra å så:) brasan är fixad, baren är byggd. blir sjuk nice

Siterar Erik S, "Blir sjukt bra" aka "Blir shwainit Brao"! Du kan hoppa mellan 9 och 15 meter utan problem, landningen är sjukt smooth....Hoppet är grymt funky och pirat baren aka Rasse´s Häng Out....is fixt. Kommer fixa sista slippningen på hoppet imorn, kommer bli ett Kodac Moment........Be there......

PS: Inga prob att snurra 10or för dom som har undrat om man kan snurra.....Kommer nog få se det imorn.....

Än en gång/Be there - the Piret Crew

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp