Afterski i Sälen?

Afterski i Sälen?
Vi ska bo i östra färdkällan men vart afterskierna är spelar ingen roll!
Kom med förslag! Ska vara ös och mkt folk!

/ L

Afterski i Sälen?
Hej....

Brukar vara schysst drag på Högis....Högfjällshotellet. Schyssta liveband och mycket folk!!

//Fredrik

Afterski i Sälen?
Finns inget som slår Tandådalens wärdshus... Ska själv dit i jul/nyår, så om du ser en skäggig jävel med en dunk fernet så är det jag.

Afterski i Sälen?
Experium, lindvallen. Kom hem från sälen igår och vart på experium. fett nice!

Senast ändrad:
Afterski i Sälen?
PNyberg_: Hoppas du inte menar mig.... men jag är i stort sett född på Tw, ok jag ser ut som en tomte, men har man varit där i 30 år så blir man som en av inredningarna....:) Vill bara välkomna ungdomen till den underbara apre`ski världen som finns i Tandådalen, Sveriges svar på Val`misär............................

Senast ändrad:
Afterski i Sälen?
Big-avve sa:
PNyberg_: Hoppas du inte menar mig.... men jag är i stort sett född på Tw, ok jag ser ut som en tomte, men har man varit där i 30 år så blir man som en av inredningarna....:) Vill bara välkomna ungdomen till den underbara apre`ski världen som finns i Tandådalen, Sveriges svar på Val`misär............................
Haha..ne jag bara tycker att det är kul att när det gäller afterski eller fest eller andra grejer så ser man namn i forumet som man typ aldrig har sett i ngn annan tråd innan :P

Tillbaka
Topp