Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja!
jag ska åka som utbytesstudent ett år, grejen är den att jag ska bo i en skidort som heter Afton i wyoming. nån som har varit där?
godtar alla tips och kommentarer om stället.
MVH
Whixs
jorå det är WY jag ska till.... men jag kollade på deras pistkarta och det fanns liftar, inte världens största ställe men det värkade endå helt okej lider nog inte av att spendera ett år där