Afton? nån som kan säga nått om de?

Whixs

Ny medlem
Afton? nån som kan säga nått om de?
Tja!
jag ska åka som utbytesstudent ett år, grejen är den att jag ska bo i en skidort som heter Afton i wyoming. nån som har varit där?
godtar alla tips och kommentarer om stället.
MVH
Whixs
 
Afton? nån som kan säga nått om de?
Afton Alps ligger i minnesota....

Afton WY ligger 1.5 timme från Jackson Hole... Dock så tror jag inte dom har egna liftar...

Hoppas för din skull att du är 100% säker på att det är WY du skall till och inte MN!!

Tex
 
Senast ändrad:
Afton? nån som kan säga nått om de?
jorå det är WY jag ska till.... men jag kollade på deras pistkarta och det fanns liftar, inte världens största ställe men det värkade endå helt okej:) lider nog inte av att spendera ett år där
 
Afton? nån som kan säga nått om de?
japp jag har kommit fra mtill de jag med... nån som vet någon annan site?
alltså till "mitt" afton alps=)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp