Aik Aik Aik

• Trådstartare Trådstartare Wallstedt
  • Start datum Start datum
Aik Aik Aik
Man är ju störd i huvudet om man är gnagare och sen skriver Aik (alltså med litet i och k) istället för AIK. Störd i huvudet verkar för övrigt vara ett genomgående tema i aik-leden. USCH!

Aik Aik Aik
bl0ckm0ng0t sa:
Pizzaaugust sa:
pilip sa:
Jag tar mig frihet och citerar mig själv här. Jag älskar fotboll, lika mycket som skidåkning, men det är bara irriterande att läsa alla okunniga kommentarer här. Som sagt, vänd er till ett fotbollsforum (finns tusentals såna, t.ex. Svenskafans.com) istället för att diskutera här!
Äh, fotboll ska gå att diskutera med alla. Finns som bekant fotbolls intresserade här också så varför inte diskutera. Då är det liksom folk som delar övriga intressen, dvs skidor som också kollar fotboll. Typ?:S Vet inte vad jag menar. Men man får säkert ut mer av att diskutera på ett fotbollsforum. Men massor av åsikter har ju kommit här också.

Jag är riktigt intresserad av fotboll faktiskt, finns inget roligare att kolla på.
Dock finns det roligare att kolla på än just AIKs fotboll..
alla gillar inte fotboll alltså ska man inte diskutera det med alla.

Sen allvarligt skrev du inte fel? "finns inget roligare att kolla på. "
Du behöver komma ut i världen lite ...
Nej jag menar bara att dom som är fotbollsintresserade på freeride kan diskutera. Annars håller man väl sig borta.

Jo det är sant, nästan. Fotboll är så sjukt kul att kolla på. Kanske inte allsvenskan är den roligaste fotbollen men. Landslagsmatcher är tvång och CL osv är sjukt kul

Aik Aik Aik
Djurgården, halvvägs till superettan. Välkommen..

Troligt att ni vinner med 3 mål..

Aik Aik Aik
bl0ckm0ng0t sa:
BlowMe sa:
Lee-nus sa:
helt objektivt, eftersom allsvenskan inte rör mig i ryggen, kan jag bara säga att jag tycker att fel lag vann. göteborg har spelat roligare fotboll hela året och gjort 50% fler mål.
svårt att säga om det är ett rättvist sm-guld eller inte, men det är synd att man ska kunna vinna allsvenskan på 36 gjorda mål, ett snitt på strax över ett mål per match.
Lee-nus, ditt anus.... vi vann alla derbyn, båda matcherna mot sillstryparna, och dessutom på deras hemma-arena där de sa att de var oslagbara.... my asss!!!

Så skjut er själva i röven om ni inte förstår vilka som är mest värda SM guldet!!!!!!!
så du är stolt över att de vann vad som motsvarar guld i albanska hockeyligan?

Ifall Aik skulle gå tilll CL t ex så skulle de ju inte komma nånvart alls med sina 1 mål per match, lägg ner fotbollseländet och gör något vettigare med er tid, ska ni envisas att titta på det får ni väl kolla på utländska ligor eller nåt.

Skulle ni ta ett resultat från en big-mountain tävling i hammarbybacken på allvar?Om det dessutom var på samma dag som en FWT tävling så inga proffs skulle vara på plats?
Jag förstår inte ens varför du yttrar dig i det här sammanhanget, du verkar inte ha något som helst intresse för fotboll, och om du inte förstår hur det känns att ens egen klubb vinner SM Guld så antar jag att du förmodligen håller på Hammarby, "en gång är ingen gång".

simma lungt MONGO

Aik Aik Aik
BlowMe sa:
bl0ckm0ng0t sa:
BlowMe sa:
Lee-nus, ditt anus.... vi vann alla derbyn, båda matcherna mot sillstryparna, och dessutom på deras hemma-arena där de sa att de var oslagbara.... my asss!!!

Så skjut er själva i röven om ni inte förstår vilka som är mest värda SM guldet!!!!!!!

Ifall Aik skulle gå tilll CL t ex så skulle de ju inte komma nånvart alls med sina 1 mål per match, lägg ner fotbollseländet och gör något vettigare med er tid, ska ni envisas att titta på det får ni väl kolla på utländska ligor eller nåt.

Skulle ni ta ett resultat från en big-mountain tävling i hammarbybacken på allvar?Om det dessutom var på samma dag som en FWT tävling så inga proffs skulle vara på plats?
Jag förstår inte ens varför du yttrar dig i det här sammanhanget, du verkar inte ha något som helst intresse för fotboll, och om du inte förstår hur det känns att ens egen klubb vinner SM Guld så antar jag att du förmodligen håller på Hammarby, "en gång är ingen gång".

simma lungt MONGO
Som du säger så skiter jag fullständigt i fotboll (och all annan lagsport) men eftersom folk envisas med att skriva om det på ett SKIDFORUM så har jag chansen att yttra mig som medlem. Hur kan du då tro att jag hejar på ett lag?

Sen visste jag inte att du ÄGER AIK eftersom det är DIN klubb så då förstår jag ju att du blev glad.
Att vinna ett guld som inte är värt nåt (dålig liga, tråkig spelstil enligt de som pinar sig med att titta på allsvenska) är inget att skrika sig hes över och det gäller i alla sporter därför min jämförelse.

Senast ändrad:
Aik Aik Aik
BlowMe sa:
bl0ckm0ng0t..... är som han låter
BlowMe!

Vad är det med ditt språk? Varför dessa personpåhopp? Visa att fotbollssupportar inte bara är öldrickande grobianer istället.

Senast ändrad:
Aik Aik Aik
Nu måste jag lägga mitt ord här!. jag har varit aikare sen min mor krystade ut mig från hennes vaina typ. kom inte och säg att aik är ett dåligt, fult, katostrafalt, icke fint spelande lag när dom kammat hem alla derbyn och desutom vunnit båda matcherna mot götet. hur kommer det sig? JO för att A.I.K. har varit de bättre laget när det gäller!!! de har mest poäng, mest vunna matcher och minst förlorade av alla lag!,och just därför vinner AIK SM-GULD!
melgibson och Owkee är ju två cyklande personer asså!
jag gick faktiskt på södra övre på derbyt mellan aik-bajbajenbajbaj då biljetterna var slut på norra och jag kände att jag var tvungen att se matchen! det konstiga var att jag nästan bara hörde ljud från norra, den enda gången jag hörde bajen var när dom kviterade till 1-1, men den trenden varade ju inte så länge eftersom aik gjorde mål 13 minuter senare. under matchen när det stog 0-0 och 1-0 till aik så tittade jag ner på bajen klacken, då stog eran hejarklacksledare och gnällde på att ni inte sjöng! haha............., och det bevisar vilka som har best klack!
Owkee det är fan inte bajen som har kommit på den sången om du tror det, jag kan länka sången när aik står och sjunger den mot dif.
aik har best klack och bästa fotbollslaget i sverige helt enkelt OCH DET VET ALLA!

Aik Aik Aik
dant sa:
Nu måste jag lägga mitt ord här!. jag har varit aikare sen min mor krystade ut mig från hennes vaina typ. kom inte och säg att aik är ett dåligt, fult, katostrafalt, icke fint spelande lag när dom kammat hem alla derbyn och desutom vunnit båda matcherna mot götet. hur kommer det sig? JO för att A.I.K. har varit de bättre laget när det gäller!!! de har mest poäng, mest vunna matcher och minst förlorade av alla lag!,och just därför vinner AIK SM-GULD!
jag gick faktiskt på södra övre på derbyt mellan aik-bajbajenbajbaj då biljetterna var slut på norra och jag kände att jag var tvungen att se matchen! det konstiga var att jag nästan bara hörde ljud från norra, den enda gången jag hörde bajen var när dom kviterade till 1-1, men den trenden varade ju inte så länge eftersom aik gjorde mål 13 minuter senare. under matchen när det stog 0-0 och 1-0 till aik så tittade jag ner på bajen klacken, då stog eran hejarklacksledare och gnällde på att ni inte sjöng! haha............., och det bevisar vilka som har best klack!
Owkee det är fan inte bajen som har kommit på den sången om du tror det, jag kan länka sången när aik står och sjunger den mot dif.
aik har best klack och bästa fotbollslaget i sverige helt enkelt OCH DET VET ALLA!
woooooooooord!!!

Aik Aik Aik
dant sa:
WOOOOOOORD!

Aik Aik Aik
Owkee sa:
AIK sveriges mest hatade lag tog iår Sm-guld, grattis, fortsätter ni vinna guld i den takten ni gjort hittils kanske ni är ikapp blåvitt om ett par hundra år.

Förutsatt att sveriges mesta mästare inte vinner.
/owkee, STOLT ÄNGEL!
Även här...

Aik Aik Aik
men är du dum i huvudet gnagets klack suger kuk och har alltid gjort de!
Bajens klack har alltid varit bäst och kmr att vara de för alltid

Aik Aik Aik
bl0ckm0ng0t sa:
BlowMe sa:
bl0ckm0ng0t sa:

simma lungt MONGO
Som du säger så skiter jag fullständigt i fotboll (och all annan lagsport) men eftersom folk envisas med att skriva om det på ett SKIDFORUM så har jag chansen att yttra mig som medlem. Hur kan du då tro att jag hejar på ett lag?

Sen visste jag inte att du ÄGER AIK eftersom det är DIN klubb så då förstår jag ju att du blev glad.
Att vinna ett guld som inte är värt nåt (dålig liga, tråkig spelstil enligt de som pinar sig med att titta på allsvenska) är inget att skrika sig hes över och det gäller i alla sporter därför min jämförelse.
hahha du är nog ute och cyklar^!!! Men hörru varför finns det då en kategori där man får prata om allt annat som inte har med skidåkning att göra.?..
Man brukar säga min klubb om man håller på ett lag, likadant som du säger mina skidor eller min dator., med det är vell tydligen inte din då eftersom det är ex dynastar som är märket eller mac osv.
Menar du då att vi inte ska titta på någon fotboll eller någon sport man inte ens gillar, bara för att det kanske är lite lägre nivå eller sämre liga än vad det är på andra ställen? om la liga skulle bli en medelklass liga och att man är fans åt dom är det inte värt att forsätta hålla på dem då?, ska man stänga ner hela ligad då lr? hahha
tycker du ska ta dig en liten funderare. simma lungt.....

Aik Aik Aik
melgibson sa:
paros sa:
de e ingen idé att argumentera mot dant och resten, de är AIK:are...
ja vi e AIKare och inte några jävla medgångssupportrar som alla andra!! bara kolla när AIK låg i superettan för nåra år sen och då hade vi mkt högre publiksnitt än laget som hade bäst i allsvenska!!!

Senast ändrad:
Aik Aik Aik
S-M-N sa:
melgibson sa:
paros sa:
ja vi e AIKare och inte några jävla medgångssupportrar som alla andra!! bara kolla när AIK låg i superettan för nåra år sen och då hade vi mkt högre publiksnitt än laget som hade bäst i allsvenska!!!
no-lifers

Aik Aik Aik
tycker det är väldigt många partydödare på denna tråden.. Jag gratulerar AIK till Sm-guld, helt klart! men själv håller jag på IFE och kommer alltid att göra!:D Verkar inte finnas så många av det Guliganska blodet här på FR dock, men stolt är jag ändå!

Peace.

Aik Aik Aik
dant sa:
Man brukar säga min klubb om man håller på ett lag, likadant som du säger mina skidor eller min dator., med det är vell tydligen inte din då eftersom det är ex dynastar som är märket eller mac osv.
Hahahah, dedär var fan det dummastte jag har hört. Man säger ju mina skidor å min dator eftersom man har köpt dom och därför är ägaren. Jag antar ju att du inte äger AIK... Jag är fullt medveten om att man säger "min klubb" till laget man håller på. Men din jämnförelse var riktigt dålig eftersom du jämnförde med saker man faktiskt har köpt och därför äger.

Aik Aik Aik
fenox92 sa:
dant sa:
Hahahah, dedär var fan det dummastte jag har hört. Man säger ju mina skidor å min dator eftersom man har köpt dom och därför är ägaren. Jag antar ju att du inte äger AIK... Jag är fullt medveten om att man säger "min klubb" till laget man håller på. Men din jämnförelse var riktigt dålig eftersom du jämnförde med saker man faktiskt har köpt och därför äger.
ja okej! sjukt dåligt exempel, tar tillbaka det!

Senast ändrad:
Aik Aik Aik
melgibson sa:
S-M-N sa:
melgibson sa:
ja e fan ingen medgångssupporter!! har varit hammarbyare sen dagen jag föddes!!
okej då men som alla gårdare som plötsligt tyckte de var jävligt kul med fotboll igen när dem hade chans på kvalplats!

Aik Aik Aik
S-M-N sa:
melgibson sa:
S-M-N sa:
okej då men som alla gårdare som plötsligt tyckte de var jävligt kul med fotboll igen när dem hade chans på kvalplats!
WORD!! och jag vill bara upprepa det igen!!, BAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJEN
BAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJ
BAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJ
BAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJ
BAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJ
BAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJ
BAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJ!!!

Senast ändrad:
Aik Aik Aik
dant sa:
S-M-N sa:
melgibson sa:
WORD!! och jag vill bara upprepa det igen!!, BAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJEN
BAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJ
BAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJ
BAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJ
BAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJ
BAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJENBAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJENBAJ
äntligen nån som tkr lika som jag!!!:D

Aik Aik Aik
hahaha hälten av alla aiks nuvarande fans är ju för fan medgångssupportrar

Aik Aik Aik
melgibson sa:
dant sa:
S-M-N sa:
*???
Varför hejja på ett lag i superettan:S

Aik Aik Aik
nån göteborgare som har nått mer att säga om att ni spelar finare fotboll än aik??.. hahaha ni behöver inte enns svara.. vinna dubbeln vinna dubbeln aik vinna dubbeln vinna dubbeln aik!!!!

Tillbaka
Topp