Air Raid byxa,Vilken jacka?

• Trådstartare Trådstartare flowerpower
  • Start datum Start datum
F

flowerpower

Guest
Har köpt ett par Air Raid byxor som är orange/bruna:) Och nu så behöver jag en jacka till dom,Vill däremot inte ha en Air Raid jacka.Vilken jacka och färg passar ? Loose fit eller Regular spelar inte en så stor roll:)

Kollat på den ett hett alternativ blir kanske en sådan.Byxan är ju ganska baggy, undrar om man kan ha en lite mindre baggy jacka till den.Typ en Sweet Crusader eller Supernaut.Men i år verkar dom inte ha någon färg som matchar direkt.Mera förslag tack:)

Lät ju extremt fult med en tajt jacka till större byxor, Antingen har man tajt byxa, tajt jacka eller baggy-baggy. Möjligtvist tajt byxa baggy jacka.

Problemet med den här byxan är ju att den är snyggast med air raid jackan. Finns en i köp och sälj i Large, annars en lång helvit jacka vore snyggt.

Kom på att en Orage TJ Pro Orange hade vart skitsnygg till dessa brallor då de har liknande stil =) Har tyvärr ingen länk men googla så kommer de upp assa bilder och hemsidor =)

Köp air raid jackan till de där. Eller möjligtvis en helvit jacka.

Mmm, en Medium i Orange/Brun i så fall.Large eller XL verkar det finnas gott om.Hoppas det dyker upp någon bara.
Annars som sagt får jag kolla på något annat.
Orage Tj i Orange är ljusare brun så det ser lite fel ut.En vit låter ju också snyggt.Vill hitta en som har lika bra egenskaper som Air raiden bara. När det blir svettigt eller blött. Tack för svaren .

flowerpower sa:
Mmm, en Medium i Orange/Brun i så fall.Large eller XL verkar det finnas gott om.Hoppas det dyker upp någon bara.
Annars som sagt får jag kolla på något annat.
Orage Tj i Orange är ljusare brun så det ser lite fel ut.En vit låter ju också snyggt.Vill hitta en som har lika bra egenskaper som Air raiden bara. När det blir svettigt eller blött. Tack för svaren .
Oakley Freight Jacket eller Saga Anomie finns båda i vit. Skulle dock köra Oakley'n p.g.a leveranstiderna på Saga...

Tillbaka
Topp