F
flowerpower
Guest
Air Raid byxa,Vilken jacka?
Oakley Freight Jacket eller Saga Anomie finns båda i vit. Skulle dock köra Oakley'n p.g.a leveranstiderna på Saga...flowerpower sa:Mmm, en Medium i Orange/Brun i så fall.Large eller XL verkar det finnas gott om.Hoppas det dyker upp någon bara.
Annars som sagt får jag kolla på något annat.
Orage Tj i Orange är ljusare brun så det ser lite fel ut.En vit låter ju också snyggt.Vill hitta en som har lika bra egenskaper som Air raiden bara. När det blir svettigt eller blött. Tack för svaren .