AirPods?

AirPods?
Halloj där ute i stugorna. Detta kanske är en lite dum fråga egentligen, men men.

Jag är lite sugen på ett par AriPods, och du undrar jag hur det funkar ute i backen om nån kört med det. Alltså tanken på typ batteritid m.m. Är det någon risk att man tappar dom? När det är kallt brukar jag köra med en facemask (rånarluva) och hjälm. Eller är dom bara i vägen?

/Linus

Ps. Hittar ingen annan tråd om detta.

AirPods?
Förutom att du inte kommer kunna höra din omgivning så ser jag väl inga problem.
Har du både mask och hjälm så ska det väl till ett magitrick för att de ska tappas.

Batteritiden beror väl på hur många timmar du åker och hur många av de du lyssnar på musik, samt på vilken volym.
Men en grov uppskattning av batteritiden brukar butikerna kunna uppge.

AirPods?
Häromdagen väntade jag på ett viktigt samtal och stoppade airpodsen under hjälmen(POC Fornix). Det funkade rätt ok. Gick tillomed bra att surra i telefon med dem.
Att man inte hör något är snickesnack. Ungefär som när man har i den som ”vanligt”.

Batteritiden tror jag inte är någon större skillnad som om du har dem när du väntar på bussen.

Det kändes som att de sitter kvar. Jag åkte en timme och kändes aldrig som att jag skulle tappa dem. Åkte iofs med kidsen och inget sprättande.

AirPods?
Kaskar sa:
Häromdagen väntade jag på ett viktigt samtal ....
Att man inte hör något är snickesnack. Ungefär som när man har i den som ”vanligt”.
Jag fick uppfattningen av att TS skulle lyssna på musik.
Att vänta på ett samtal är väl så klart en helt annan sak.

Tillbaka
Topp