AJI [Film]

AJI [Film]
vi hade sjukt mkt mer intervjuer och massa annat roligt snack men hann inte få in det tyvärr:P sen var de nå bail klipp jag missa åxå

jeppenäjtor is the schnitzz

Senast ändrad:
AJI [Film]
haha, grymt pöjkar ;b Hoppas ni och erikarna kan dra ihop ng ti Karlstad igen utan mig hah :b

AJI [Film]
Vi var t.om. med i tidninge på storbild! det ni!

det stod typ att ungdommarna inte sitter vid datan och softar och käkar godis utan dom gör aktiviteter åxå..sen stod de typ att vi gjorde en slalombacke av ishalls snö och hoppade och fördes vidare med hjälp av en ledstång

vi körde även en dag 2 och då kom det typ 15st 8åringar och kollade och skrek för det var A-lags match

Senast ändrad:
AJI [Film]
haha, kul att ni gillar den

första låten heter make it rain med fat joe och lil wayne och andra låten heter cotton eyed joe med rednex...dock får ni passa er, för rednex är mitt band!

AJI [Film]
artisty sa:
Vi var t.om. med i tidninge på storbild! det ni!

det stod typ att ungdommarna inte sitter vid datan och softar och käkar godis utan dom gör aktiviteter åxå..sen stod de typ att vi gjorde en slalombacke av ishalls snö och hoppade och fördes vidare med hjälp av en ledstång

vi körde även en dag 2 och då kom det typ 15st 8åringar och kollade och skrek för det var A-lags match
när det var studsmatte camp i östersund kom vi med i tidningen :P

Tillbaka
Topp