Åk med till St Anton i morgon!

Wallette

Ny medlem
Åk med till St Anton i morgon!
Vi åker i morgon från Malmö/Lund. Det finns plats kvar i bilen om någon vill åka med.

Fin fin Fiat Bravo med radio, takbox och nytrimmad 1.4L motor!

Hör av dig om du vill åka med
070-7711315
Johan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp