W Wallette Ny medlem 2004-01-26 Åk med till St Anton i morgon! #1 Vi åker i morgon från Malmö/Lund. Det finns plats kvar i bilen om någon vill åka med. Fin fin Fiat Bravo med radio, takbox och nytrimmad 1.4L motor! Hör av dig om du vill åka med 070-7711315 Johan
Vi åker i morgon från Malmö/Lund. Det finns plats kvar i bilen om någon vill åka med. Fin fin Fiat Bravo med radio, takbox och nytrimmad 1.4L motor! Hör av dig om du vill åka med 070-7711315 Johan