Åka Skidor!!!aaaargh!

Clenny

Ny medlem
Åka Skidor!!!aaaargh!
ÅÅÅ ... man blir ju mer och mer sur på den där äckliga tidningen! sitter man och läser om speedskiing i tidingen...läser några sidor och när jag ska vända sida så är det något annat reportage ...
sida 38 längst nere så är det en som blir intervjuad.....sidan slutar med ber-
Bra skit!!! Är det bara i min tidning det är så?

tycker den där tidningen är ruggit överskattad ////// Carlis

Åka Skidor!!!aaaargh!
de tycker inte jag...å sen finns de ju inte så många alternativ till bättre tidningar heller... tyvärr.
hade dom fått lite konkurrens hade tidningen antagligen blivit ännu bättre..man kanske skulle ta å starta en??? //J

Åka Skidor!!!aaaargh!
Finns redan några trådar om att starta egen tidning.
http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=15857 (ironi)
ska finnas en till men hittar inte den just nu.

Annars så kan jag varmt rekommendera brant.
Annars så är det bara att knata in på närmaste presstopp-butik och leta sig fram till skidhyllan så finner man ett antal internationella skidtidningar som håller betydligt högre klass än ÅS!

Åka Skidor!!!aaaargh!
Japp så var det i min me...man fick ju rycket...man skulle ju kanske kolla att tidningen har blivit rätt tryckt innan man skickar iväg den...

Åka Skidor!!!aaaargh!
Jag tycker att Åka Skidor är bra! Kommer att fortsätta läsa.. Även om det är om speedskiing. Det är ju inte alla som står på i 190 blås utför väggen...eller..?

Åka Skidor!!!aaaargh!
fattades i min också. kunde ni hitta "så här köper du rätt pjäxor" artikeln det stod något om på framsidan? på den sidan var det bara någon pryl-sida. lite tråkigt då det var mest därför jag köpte tidningen...

Åka Skidor!!!aaaargh!
Karl Martensson, uppriktigt sagt så tror jag inte att du har läst hans statement ordentligt. För det han menar är gissningsvis att artikeln inte är komplett, dvs inte att han stör sig på att det är en artikel om speedskiing. visst fan är det tufft att dom ställer på som dom gör på skidor, men det är ingen som har sagt något annat heller.

Åka Skidor!!!aaaargh!
tja, Åka Skidor har tydligen haft problem med detta under en lång tid, det återkommer gång efter gång att artiklar blir "avklippta" eller att sidangivelsen är fel. trist. men det är ju en skön tidning ändå. Brant rekommenderas också.

ah, men bry, det är ju snö ute!

Åka Skidor!!!aaaargh!
läser ni inte transition? har ni inte provat den så gör det. många
rundor bättre än ås,,

finns ett erbjudande från tidningen där uppe till höger ser jag
testa vettja

Åka Skidor!!!aaaargh!
det finns sjuk mycket bättre tidningar än ÅS om man kan läsa på engelska, annars är BRANT och TRANSTITION galet mycket bättre än den där gammal avdankade tidningen med målgruppen gubbar 40+ som nästan är ekonomisktoberoende och deras barn som klämmer port efter port.

;) kram

Åka Skidor!!!aaaargh!
Jo jag håller med! Artikeln om Speedskiing är helt värdelöst. Först står det att Sanna ..nånting... är 17 år och sedan under en bildtext står det att hon är 19 år. Sånt där gör mig så j ...&%¤%¤ irriterad! Nej enda nyttan man kan ha av ÅS är att lägga dem på toan och använda när pappret tar slut, och inte ens i baken fungerar de bra! Helt värdelösa!

Gniddik tsuj! / MM

Tillbaka
Topp