Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tja! alla...Hanna_S sa:Jag tycker lite synd om dig som får så mycket skit för dina åsikter.Evelineh sa:nej, skidåkare ska inte åka runt i burton/gravis/westbeach osv.
...eftersom de kläderna är anpassade för snowboardåkning. de e typ som att springa runt i tenniskläder när man kickar fotboll.
Men hellt allvarligt, jag åker ca 120 dagar om året, åker bräda, skidor och telemark. Ska jag då ha tre helt olika uppsättningar kläder?
Ta ingen skit!
Hanna
wankahEvelineh sa:hejsan alla kära freeriders.
nu är det så här att ni har nog tagit mig lite för seriöst. alldeles för seriöst.
kan man få ha lite kul?
ironi mina vänner
wtf? va pratar du om??Noname2 sa:börton stavas det eller..?som alla vet är snowboardkläder tex börton ganska stora till storleken och jag är dvärg.
dvärg+stora kläder= tygskynke wanabee indian teepee,det kan ju dom flesta här räkna ut.
så jag kör med skidkläder som är lite mindre i storleken(jag är inte rasistisk eller försöker att kränka någon på något sätt när jag utalar mig om storleken på kläderna eller något annat i denna text)då ser jag ut som en liten fotboll eller en hamster.det här kan min 2årige son noname bekräfta.som sagt så tycker jag att det är bra att skidåkare åker med snowboard märken tex börton(osäker på stavningen).
jo han pratar om att han ser ut som en liten hamster när han har skidkläder på sig. Men när han har på sig börton kläder ser han ut som en indian teepee.Vad är bäst?jo hamster klädnaden skulle ja tro.För vem vill åka om kring i ett tält?(jag är inte rasistisk eller försöker att kränka någon på något sätt när jag utalar mig om storleken på kläderna eller något annat i denna text)RixxE sa:wtf? va pratar du om??Noname2 sa:börton stavas det eller..?som alla vet är snowboardkläder tex börton ganska stora till storleken och jag är dvärg.
dvärg+stora kläder= tygskynke wanabee indian teepee,det kan ju dom flesta här räkna ut.
så jag kör med skidkläder som är lite mindre i storleken(jag är inte rasistisk eller försöker att kränka någon på något sätt när jag utalar mig om storleken på kläderna eller något annat i denna text)då ser jag ut som en liten fotboll eller en hamster.det här kan min 2årige son noname bekräfta.som sagt så tycker jag att det är bra att skidåkare åker med snowboard märken tex börton(osäker på stavningen).
man kan som inte låta bli att lägga sig i ibland...!Utter sa:Men sanningen är att det finns två två olika anledningar till att vissa kläder funkar bättre för skidåkning: 1.) Skydd mot stålkanterna på innersidan av byxorna 2.) Ventilationen kan vara placerad/vinklad för att passa en framåtriktad åkning istället för en sidledes förflyttning. I övrigt är det ingen skillnad.