DogTown
Ny medlem
Åkare SÖKES för SledDogs Teamet
Jag är en kille på 25år och ska under nästa sesong lansera SledDogs i Sverige!
Ska även åka till endel andra länder och göra PR jobb.
Ska även försöka få till att komma med i Extream Games, så ska starta ett eget Team i Sverige (Stockholm), och söker därför personer både killar och tjejer som vill lära sig något helt nytt!
Laget jag ska starta kommer att heta DogSoldiers, och ha hemma bana i Flottsbro backen i huddinge om allt går som det ska!
Ni kan höra av er på min sida och skriv gärna privat så jag får alla svar på samma plats.
Och det spelar ingen roll om ni åkt mycket eller aldrig åkt något tidigare förut.
Bara ni inte är rädda av er och inte ger upp i första taget!
Och tänk på att det ni ska åka på är en skida på 32cm och det kan gå fel om man inte är konsentrerad hela tiden.
Hör av er om det är intressant.
Mvh Richard //DogTown//
Snälla har ni inget positivt att skriva skriv inte alls.
För har redan nu fått in flera intresserade!
Ska även åka till endel andra länder och göra PR jobb.
Ska även försöka få till att komma med i Extream Games, så ska starta ett eget Team i Sverige (Stockholm), och söker därför personer både killar och tjejer som vill lära sig något helt nytt!
Laget jag ska starta kommer att heta DogSoldiers, och ha hemma bana i Flottsbro backen i huddinge om allt går som det ska!
Ni kan höra av er på min sida och skriv gärna privat så jag får alla svar på samma plats.
Och det spelar ingen roll om ni åkt mycket eller aldrig åkt något tidigare förut.
Bara ni inte är rädda av er och inte ger upp i första taget!
Och tänk på att det ni ska åka på är en skida på 32cm och det kan gå fel om man inte är konsentrerad hela tiden.
Hör av er om det är intressant.
Mvh Richard //DogTown//
Snälla har ni inget positivt att skriva skriv inte alls.
För har redan nu fått in flera intresserade!
Senast ändrad: