MarkusO Aktiv medlem 2008-11-01 Åkbart på småländska höglandet? #1 Smålänningar: Är det åkbart uppe på höglandet idag? Jag är sugen på att plocka fram längdprylarna för att få åka på lite snö... Nässjö kanske nån? Rapport? Jag har skrotskidor, så det gör inget om det är lite tunt. Är det vitt är det åkbart!
Smålänningar: Är det åkbart uppe på höglandet idag? Jag är sugen på att plocka fram längdprylarna för att få åka på lite snö... Nässjö kanske nån? Rapport? Jag har skrotskidor, så det gör inget om det är lite tunt. Är det vitt är det åkbart!