Åkbart på småländska höglandet?

MarkusO

Aktiv medlem
Åkbart på småländska höglandet?
Smålänningar:

Är det åkbart uppe på höglandet idag? Jag är sugen på att plocka fram längdprylarna för att få åka på lite snö...

Nässjö kanske nån? Rapport?

Jag har skrotskidor, så det gör inget om det är lite tunt. Är det vitt är det åkbart! :-)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp