emma200
Ny medlem
åker man till en skidort för att festa eller åka??
hej på er, jag pratade precis med en kompis som åkte upp till åre igår med tåg. han var så jävla förbannad på alla "ungar" som han själv kallade dom som åker upp till åre enbart för att festa och tro att man e cool. i deras sovkupé hade dom tre stycken killar som hade laddat upp för fest, det var explorerflaskor, ja allt man kan bli döpackad av...dom snackade inte en enda gång om skidåkningen och väderförhållanderna utan det var bara hur dom skulle kunna komma in på dippan, vilken afterski som e den hetaste osv, osv.
självklart ska man ha roligt när man drar iväg med ett gäng kompisar på skidsemester, det e jag med på, men lägg ner det här hysteriska krökandet som inte ens hör till. detta gäller även ungdomar som drar till alperna, fan det e ju pinsamt och dra dit...ni skapar ett dåligt rykte för alla oss svenskar, som jag och säkert många andra INTE vill förknippas med. jag vet själv vad folk tycker i chamonix om oss svenskar, dom bara skakar på huvudet.
vad tycker ni?? har jag fel??
självklart ska man ha roligt när man drar iväg med ett gäng kompisar på skidsemester, det e jag med på, men lägg ner det här hysteriska krökandet som inte ens hör till. detta gäller även ungdomar som drar till alperna, fan det e ju pinsamt och dra dit...ni skapar ett dåligt rykte för alla oss svenskar, som jag och säkert många andra INTE vill förknippas med. jag vet själv vad folk tycker i chamonix om oss svenskar, dom bara skakar på huvudet.
vad tycker ni?? har jag fel??