Åkning i och runtikring Linköping och Norrköping?

Jawhol

Ny medlem
Halloj, som ni alla vet har det ju snöat ganska bra här i trakterna. Men vart ska vi östgötar åka egentligen?
Yxbacken har stängt och kommer inte öppna förrän efter jul, och det är väl (i princip) den ända riktiga backen man kan åka I?

Är det några som planerar att bygga några jumps eller ha någon rail JAM här och var, så säg gärna till så att alla kan få vara med och leka.

Jawhol!

tolvmannabacken i kisa öppnar vid jul också, aldrig varit där men den verkar större än yxbacken. firstaid-snubben sa att de skulle anordna resor dit och till nått ställe i värmland i vinter.

haha, ja jag har inga planer på att stanna här efter att jag pluggat färdigt. men tills dess får man ju försöka göra det bästa av situationen.

Men bah, det är väl klart man ska flytta när man har gått klart gymnasiet. Tillbaka till ämnet jag var på First Aid idag det verkar som det blir lite resor och grejs där nu framtåt vintern. Men i övrigt finns det inga som har lagt upp några rails eller något skoj någonstans? (nej vi har inte gjort det, har ingen svetts)

hur i helvette skriver du alpnina? "need I say more" kan ju för fan inte bli mycket mer fel!

tjaja och mina kompisar i kisa är jävligt sugna på att fixa not vi sak åka på fredag i kisa.... men går de inte åka i ekholmen???? mvh mats

Tillbaka
Topp