Åldergräns?
L O L
BC jibbing = no kiddies, parken är för folk i åldrarna 05-15 ^^
(viss sarkasm)
Seriöst, är det så jävla mkt att haka upp sig på?
Klart ungarna inte fattar vad de gör när de ställer sig rakt bakom hoppet det är väl bara att böna och be att deras föräldrar tar hand om och ser efter sina ungar.
Jag var uppe som ungdomsledare under mitt sportlov åt ungar i åldern 6-14, vissa skickligare än andra.
Och naturligtvis skulle vildarna köra i parken (vem vill inte det i den åldern?) så jag fick enkelt förklara för dom hur dom skulle bete sig där och sen fick jag självklart vara på alerten och plocka upp stavar, skidor, ben och huvuden som ibland ströddes över backen och se till att ungarna kom på skidorna/brädorna igen.
Ha överseende med ungarna dom sysslar med för dom nya grejjer.
Alla har varit newbies och gör fel i början.
Vuxna som smöråker i parken tycker jag gott man kan ge en utskällning dock.
BC jibbing = no kiddies, parken är för folk i åldrarna 05-15 ^^
(viss sarkasm)
Seriöst, är det så jävla mkt att haka upp sig på?
Klart ungarna inte fattar vad de gör när de ställer sig rakt bakom hoppet det är väl bara att böna och be att deras föräldrar tar hand om och ser efter sina ungar.
Jag var uppe som ungdomsledare under mitt sportlov åt ungar i åldern 6-14, vissa skickligare än andra.
Och naturligtvis skulle vildarna köra i parken (vem vill inte det i den åldern?) så jag fick enkelt förklara för dom hur dom skulle bete sig där och sen fick jag självklart vara på alerten och plocka upp stavar, skidor, ben och huvuden som ibland ströddes över backen och se till att ungarna kom på skidorna/brädorna igen.
Ha överseende med ungarna dom sysslar med för dom nya grejjer.
Alla har varit newbies och gör fel i början.
Vuxna som smöråker i parken tycker jag gott man kan ge en utskällning dock.