Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gött fan! =)sincan sa:Det är väl 16 på öl och 18 på starksprit.
De frågade min kompis en gång förra året när vi handlade, då var han 17. Han svarade på knacklig tyska att han var 19 och de godkände det (i en affär). På afterskin brydde sig ingen.
Herreguud, i anton kollar de aaaldrig leg! Såvida du inte ser ut som en pluutt som ABSOLUT inte ser ut att höra hemma på en bar. Du är nästan 18, jag tror du kommer in även om du visar leg!runar sa:aa ja skulle också gärna vilja veta lite om åldersgränser påalkohol i stanton!ska nämligen ner dit nu me nåra polare vecka 7 och är då 17 år och 11 månader, och det skulle vara lite surt om man inte kom in någonstans eller kunde köpa i mataffärer!
borde man dra med sej en del hemifrån eller är gränserna inte så hårda där nere? någon med erfarenhet?
Skall man göra en säsong där nere finns det många dagar man kan lägga på bakfylla. Sen är det ingen som säger att han/hon ska dricka sig redlös, utan kanske bara undrar om det går att ta en öl på en afterski och njuta av sin vistelse.OggaN_S sa:Tänkte bara skriva detta, jag skiter i om ni h8ar det eller nått annat.
Jag fattar inte varför du drar till alperna för att dricka öl? du kan väl lika gärna fixa ett falsklegg och gå på krogen i den stad/by/samhälle som du kommer ifrån?
Man åker ju till alperna för att åka skidor, och hur kul är det när de har dumpa 50 cm och du ligger bakis i sängen? ingen succé kanske, skit i alkoholen, du kommer få nog av alkohol när du blir 18...
Fred!
Jag läste inget om någon säsong. Om man hade haft några små kottar skulle dom inte fått säsonga för 5 öre om dom var 16 år. Och skulle jag va aacke så skulle jag lämna päronen hemma ifall jag skulle säsonga....lanne sa:Skall man göra en säsong där nere finns det många dagar man kan lägga på bakfylla. Sen är det ingen som säger att han/hon ska dricka sig redlös, utan kanske bara undrar om det går att ta en öl på en afterski och njuta av sin vistelse.OggaN_S sa:Tänkte bara skriva detta, jag skiter i om ni h8ar det eller nått annat.
Jag fattar inte varför du drar till alperna för att dricka öl? du kan väl lika gärna fixa ett falsklegg och gå på krogen i den stad/by/samhälle som du kommer ifrån?
Man åker ju till alperna för att åka skidor, och hur kul är det när de har dumpa 50 cm och du ligger bakis i sängen? ingen succé kanske, skit i alkoholen, du kommer få nog av alkohol när du blir 18...
Fred!
Hur seriös tror du att jag va då? jag mena bara att man åker till alperna för att åka skidor, inte för att dricka!PeAC sa:Gott o prata falskleg i ett öppet forum. Rätt stor risk att bli portad från Freeride?
Punkt 1.3
Uppmana till straffbara handlingar eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
Regelfarsan men ni får tänka efter vad ni säger o gör på internet, det lagras.