Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver inte vara medlem för att kunna se allt på hemsidan.Mathew sa:Det är oerhört bra för kids som är skidintresserade att vara inne på denna sida och kanske se sina idolers filmer, artiklar och bilder för att själva bli pep och få ispiration.
Ta bort åldersgränsen!
Håller fett med !jacob_a sa:Tja!
Jag är både för och mot.
Att man ska hålla sig till den regel som finns nu är mer än självklart! Men jag måste säga att det känns lite som att man ska ta bort en bit av deras skidglädje, många tycker det är skitkul att få uppmärksamhet för vad de har lyckats med.
Försök att sätta in er i ett trick som ni stompade för första gången och tänk den känslan man hade i magen, backflip som 180.
Säg att lille jibbern får med det på film, ska inte han få slänga upp den på freeride för att han har ett språkval som inte duger i era ögon. Ni kanske förstår att väldigt många ser upp till er och försöker ta efter orden som skrivs överallt. Smatidigt som de som vet hur man utför tricket på ett bättre sätt ger lite positiv feedback.
Jag håller men Mathew .
Och killar och tjejer, bättre än såhär är vi !
Du har väldigt rätt i det du säger, men å andra sidan så är det kanske inte lika kul när den med mobilkamera filmade 180'n får raka 1or och andra nyblivna mellanstadieelever skriver " f4n v4 du sUg3r n00b".jacob_a sa:Tja!
Jag är både för och mot.
Att man ska hålla sig till den regel som finns nu är mer än självklart! Men jag måste säga att det känns lite som att man ska ta bort en bit av deras skidglädje, många tycker det är skitkul att få uppmärksamhet för vad de har lyckats med.
Försök att sätta in er i ett trick som ni stompade för första gången och tänk den känslan man hade i magen, backflip som 180.
Säg att lille jibbern får med det på film, ska inte han få slänga upp den på freeride för att han har ett språkval som inte duger i era ögon. Ni kanske förstår att väldigt många ser upp till er och försöker ta efter orden som skrivs överallt. Smatidigt som de som vet hur man utför tricket på ett bättre sätt ger lite positiv feedback.
Jag håller men Mathew .
Jag kan ju säga att jag har förståelse för att folk reagerar, absolut! Det vet jag själv hur det kan vara, men då jag reagerar är när de betygsätter mitt egna videoklipp med en 1:a bara för att verka coola.Setermaan sa:Du har väldigt rätt i det du säger, men å andra sidan så är det kanske inte lika kul när den med mobilkamera filmade 180'n får raka 1or och andra nyblivna mellanstadieelever skriver " f4n v4 du sUg3r n00b".jacob_a sa:Tja!
Jag är både för och mot.
Jag håller men Mathew .
Om man inte kan ha kul utan att sträva efter uppmärksamhet är det lite snett, även om man tänker annorlunda som 12åring.