H
H-T
Guest
Åldersgränsen- dags att göra något?
För.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så ska ett svar se ut, kort och gottH-T sa:
beror väl på vem det är registrerat på helt enkeltpifff sa:hur blir det för mig då? för att jag o en till andvänvder den här accet som jag är på? han e typ 19 o jag ska fylla 13 om några dagar? vill gärna får lite svar på de /mvh jonas!
ska inte vara någon regelnisse men det är väl inte tillåtet med två personer på ett konto?pifff sa:hur blir det för mig då? för att jag o en till andvänvder den här accet som jag är på? han e typ 19 o jag ska fylla 13 om några dagar? vill gärna får lite svar på de /mvh jonas!
gör en ny e-post på hotmail och registrera dig igen, mycket svårare är det inte. "jippi jag ska bli mognare om några dagar!" syftar du på att du inte är mogen?pifff sa:men min epost e hackad så jag kan inte göra en till? får väl fråga david eller johan om det går o fixa. jippi jag ska bli mognare om några dagar!
finns väl en sida på nätet där man kan kolla upp giltiga personnummer väl? fast man kanske kan knyta det till sin bokföringsaddress....? eller det är olagligt?Soderpundarn sa:Varför kan man inte fixa att när man skapar medlemskapet att man måste fylla i sina fyra sista siffror och därmed intyga sin riktiga ålder?
Då kan man inte bara glida igenom "systemet".
typ nåt sånt skulle kanske funka
Haha, jag med. Hade allmänt tråkigt på jobbet så jag anmälde några "barn" =)J-rockner sa:Har just anmält lite grabbar. För jag har så tråkigt nu på förmidagen så jag beslutade att hjälpa till med rensnings jobb.![]()
Hahaha jag har också anmält det där små norskarna :D (Y) Och jag kommer nog anmäla flera :Pecco87 sa:Jo, jag har oxå märkt det.
Har nog anmält minst 10 st norskar, hittar man en norsk under 13 hittar man många till (alla deras vänner). Stackars Johan mfl som kommer bli bombade med anmälningar på folk under 13, haha.
Det ska man väl igentligen få?Manutten sa:tycker nästan man ska få varning för att skriva 1a, först etc.. det är ju faktiskt helt irrelevant om man var först med att kommentera eller inte
Haha vad kul att fler lagt märke till de. De laddar upp sjukt mycket onödiga filmer och saker. Riktigt drygt att de börjar hänga här.ecco87 sa:Jo, jag har oxå märkt det.
Har nog anmält minst 10 st norskar, hittar man en norsk under 13 hittar man många till (alla deras vänner). Stackars Johan mfl som kommer bli bombade med anmälningar på folk under 13, haha.
se där ja! hoppas att varningar skickas ut till alla "först" kommenterare dåTheFibretech sa:Det ska man väl igentligen få?Manutten sa:tycker nästan man ska få varning för att skriva 1a, först etc.. det är ju faktiskt helt irrelevant om man var först med att kommentera eller inte
2.3 När du svarar på en tråd
Håll dig till trådens ämne.
Meningslösa inlägg för att flytta en tråd längre upp på forumets indexsida är inte tillåtna (s.k. bumping).
Ge inga svar som bara består av ett ord. Exempel: Etta, Först, Ok, Ja, Coolt, Tufft
Så du tror möjligtvis inte att folk som är under 13 år är mindre mogna än vad folk som är 13+ är? visst fnns det vissa fall då någon äldre är rätt omogen men sånt förekommer i princip överallt.Jhunt sa:Att göra så att dessa gränser hålls tror jag inte spelar så stor roll eftersom det finns gott om omoget folk upp i åldrarna. 13 är fortfarande en låg gräns om man vill ha klass på det som skrivs.
Men asså coolt.. vissa filmer som postas i forum kan ju va coola.. då måste man ju kunna få svara med "coolt"Manutten sa:se där ja! hoppas att varningar skickas ut till alla "först" kommenterare dåTheFibretech sa:Det ska man väl igentligen få?Manutten sa:tycker nästan man ska få varning för att skriva 1a, först etc.. det är ju faktiskt helt irrelevant om man var först med att kommentera eller inte
2.3 När du svarar på en tråd
Håll dig till trådens ämne.
Meningslösa inlägg för att flytta en tråd längre upp på forumets indexsida är inte tillåtna (s.k. bumping).
Ge inga svar som bara består av ett ord. Exempel: Etta, Först, Ok, Ja, Coolt, Tufft
Skulle vilja säga att en åldersgräns på 16 år vore betydligt mycket bättre. Visst är det tråkigt att det drabbar en hel del vettiga människor som är yngre än så men jag tror att det skulle höja nivån på forumet rejält.Victors sa:Så du tror möjligtvis inte att folk som är under 13 år är mindre mogna än vad folk som är 13+ är? visst fnns det vissa fall då någon äldre är rätt omogen men sånt förekommer i princip överallt.Jhunt sa:Att göra så att dessa gränser hålls tror jag inte spelar så stor roll eftersom det finns gott om omoget folk upp i åldrarna. 13 är fortfarande en låg gräns om man vill ha klass på det som skrivs.