Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alla de som i seriös mening använder sig av siffror där bokstäver egentligen hör hemma bör brännmärkas. Även om det är en "korrekt internetförkortning".Svirre sa:Fast de skriver ju inte "hata", de skriver ju "hate". Och eftersom ett h framför engelskans åtta uttalas "hate" är det en helt korrekt internetförkortning.H-T sa:FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!marer sa:i övrigt borde alla som använder siffran 8 när dom skriver "hata" bannas
Haha det är den vanligaste musiken på alla VGA-studsmattefilmerMonis sa:Helt klart bör reglerna hållas.
Men dude, vad är det för fel på Fort Minor och Looptroop?
Födelsenummer, 4 sista siffrorna. Ping*jeffa sa:Och då undrar jag hur man rent praktiskt ska gå tillväga för att kontrollera folks ålder???
Ska man kanske använda den gammla hederliga "klicka i över 18 rutan" som man så många gånger stött på trots att man helst inte vill erkänna det? Surprise men man behöver inte direkt vara någon hacker för att kunna penetrera den säkerhetsåtgärden...
Hur har ni tänkt???
Jeffa
Ja, det är ju omöjligt att fuska med.......Setermaan sa:Födelsenummer, 4 sista siffrorna. Ping*jeffa sa:Och då undrar jag hur man rent praktiskt ska gå tillväga för att kontrollera folks ålder???
Ska man kanske använda den gammla hederliga "klicka i över 18 rutan" som man så många gånger stött på trots att man helst inte vill erkänna det? Surprise men man behöver inte direkt vara någon hacker för att kunna penetrera den säkerhetsåtgärden...
Hur har ni tänkt???
Jeffa
Haha nä, men färre skulle orkajeffa sa:Ja, det är ju omöjligt att fuska med.......Setermaan sa:Födelsenummer, 4 sista siffrorna. Ping*jeffa sa:Och då undrar jag hur man rent praktiskt ska gå tillväga för att kontrollera folks ålder???
Hur har ni tänkt???
Jeffa
Nooooooooooooot!
låter som om du borde skippa sidan!..Ghettoman sa:Asså freeride har liksom blivit en skit populär sida för ungarna i byn. dom går bara runt och pratar om denna så kallad freeride sidan nästan hela tiden. själv fyller jag 13 alldeles strax så jag är väll ``Redo´´ för denna sida eller vad man ska säga. och sen till dom här ``Jibb kidsen´´, i skolan går det runt 10-11 åringar i Xxl t-shrt och lyssnar på hiphop men sen i backen och på mattan är dom liksom värdelösa dom tappar hakan när man gör en 1080 på mattan, å sen tjatar dom om att få köpa mina 5Xl tröjor, Det jag vill komma fram till är. Dryga 7åringar kan vell skippa denna sida ett tag omdet går försig. peace buddys...
Kanske det sämsta försök att vara mogen någonsin!Ghettoman sa:Asså freeride har liksom blivit en skit populär sida för ungarna i byn. dom går bara runt och pratar om denna så kallad freeride sidan nästan hela tiden. själv fyller jag 13 alldeles strax så jag är väll ``Redo´´ för denna sida eller vad man ska säga. och sen till dom här ``Jibb kidsen´´, i skolan går det runt 10-11 åringar i Xxl t-shrt och lyssnar på hiphop men sen i backen och på mattan är dom liksom värdelösa dom tappar hakan när man gör en 1080 på mattan, å sen tjatar dom om att få köpa mina 5Xl tröjor, Det jag vill komma fram till är. Dryga 7åringar kan vell skippa denna sida ett tag omdet går försig. peace buddys...
menar du 10 veckor sen?Victors sa:jag anmälde en kille som är 11-12 år gammal men han är fortfarande kvar trots att jag anmälde han för 1 veckor sen.
haha du har ju vart medlem sen du var 9 bastJagGillarSkidor sa:
Har du rätt att kalla andra barn ungar?Ghettoman sa:Asså freeride har liksom blivit en skit populär sida för ungarna i byn. dom går bara runt och pratar om denna så kallad freeride sidan nästan hela tiden. själv fyller jag 13 alldeles strax så jag är väll ``Redo´´ för denna sida eller vad man ska säga. och sen till dom här ``Jibb kidsen´´, i skolan går det runt 10-11 åringar i Xxl t-shrt och lyssnar på hiphop men sen i backen och på mattan är dom liksom värdelösa dom tappar hakan när man gör en 1080 på mattan, å sen tjatar dom om att få köpa mina 5Xl tröjor, Det jag vill komma fram till är. Dryga 7åringar kan vell skippa denna sida ett tag omdet går försig. peace buddys...
kanske roligaste dissen ja nånsin läst!!maft sa:Kanske det sämsta försök att vara mogen någonsin!Ghettoman sa:Asså freeride har liksom blivit en skit populär sida för ungarna i byn. dom går bara runt och pratar om denna så kallad freeride sidan nästan hela tiden. själv fyller jag 13 alldeles strax så jag är väll ``Redo´´ för denna sida eller vad man ska säga. och sen till dom här ``Jibb kidsen´´, i skolan går det runt 10-11 åringar i Xxl t-shrt och lyssnar på hiphop men sen i backen och på mattan är dom liksom värdelösa dom tappar hakan när man gör en 1080 på mattan, å sen tjatar dom om att få köpa mina 5Xl tröjor, Det jag vill komma fram till är. Dryga 7åringar kan vell skippa denna sida ett tag omdet går försig. peace buddys...
Sorligt nog så har vi yterliggare en 8 åring bland medlemmarnafelix sa:Hallå, nu tycker jag vi gemensamt i denna tråd sjunger We shall overcome!
Nu gör vi det nu.
Jag skrev 2 veckor från början men ändrade det sedan till 1 vecka (glömde dock att ändra veckor).Kinkan sa:menar du 10 veckor sen?Victors sa:jag anmälde en kille som är 11-12 år gammal men han är fortfarande kvar trots att jag anmälde han för 1 veckor sen.
Nämen hallå, här ligger det visst en hund begraven -eller snarare en kennel!Oscis sa:Sorligt nog så har vi yterliggare en 8 åring bland medlemmarnafelix sa:Hallå, nu tycker jag vi gemensamt i denna tråd sjunger We shall overcome!
Nu gör vi det nu.
(drog slutsatsen när det visade sig att han hade sitt gossedjur som visnings bild)
Tack, jag kände genast hur vi fick en annan attityd här.Dogge_dj sa:we shall overcome, we shall overcome, we shall overcome some day
Ingen tvingar dig att hänga här hellerGhettoman sa:Ghettoman skrev:
Asså freeride har liksom blivit en skit populär sida för ungarna i byn. dom går bara runt och pratar om denna så kallad freeride sidan nästan hela tiden. själv fyller jag 13 alldeles strax så jag är väll ``Redo´´ för denna sida eller vad man ska säga. och sen till dom här ``Jibb kidsen´´, i skolan går det runt 10-11 åringar i Xxl t-shrt och lyssnar på hiphop men sen i backen och på mattan är dom liksom värdelösa dom tappar hakan när man gör en 1080 på mattan, å sen tjatar dom om att få köpa mina 5Xl tröjor, Det jag vill komma fram till är. Dryga 7åringar kan vell skippa denna sida ett tag omdet går försig. peace buddys...
Har du rätt att kalla andra barn ungar?
ähh freeride är värdelöst endå !
mm exakt, vi vuxna kan inte hålla på så om vi vill få bort ungdomar från forumetOscis sa:OJ, satan här hatas det.
Cirka hundra personer som är aktiva medlemmar klagar på att nästa genration skidåkare stimulerar deras intresse när dem inte är i backen genom att läsa, lära och tycka till.
Sen tycker jag att de som sunkar ner forument inte är en tolv åring som visar när han/hon klarar 6m boxen första gången utan alla ni (vilket majoriteten INTE är underåriga) som skriver totalt meningslösa komentarer så som YOO, Yeeah, nice dude, suger, jag var först, din mamma är snygg mm.
Sen att en 12/13 åring på fullaste allvar skapar en tråd för att bygga på sin kunskap om ett ämne som vi lite äldre kanske anser är själv klart, men det är ju därför vi finns här på sidan, för att hjälpa!!!
Ni ca 100 st aktiva medlemar som anser att sidan går utför har inte tänkt på att det är vi som gör sidan (inte endast Johan & co)
Så jag föreslår att vi alla säger till oss själva att nu sköter jag mig för om jag är seriös så är dem flesta andra också det.
Vilket genast höjer nivån igen.
Mvh /Oscar