ALE backen öppnat!

ALE backen öppnat!
hallå alla ale har ju öppnat i tisdags lr vad det va men jag har inte varit där en jag funderar på att åka dit idag men jag vet inte ska nån annan dit det står på hem sidan att dom öppnat en box kolla www.alebacken.nu
för ni somm inte vet va alebacken e så e den en skidbacke utanför göteborg

ALE backen öppnat!
tja rickard, ja va i ale med dig ida om du har glömt de:P å ville bara säga att de va helt ok för dom hade en box(den som var på railjamsen på höstlovet) fast den stog lite för mycket down å hade lite för smal kicker! men det gick ifa å göra på, som du såg!! å så fanns de lite sprutsnöhögar som fuknade som rätt bra hopp, och dom var fett roliga!!!! bara så du vet!

ALE backen öppnat!
hela smoof crew var där och körde igår! det dög fint för att ligga såpass nära gbg och var okej att dra dit över dagen. lite bilder från oss kommer troligen komma upp på deras hemsida och film kommer komma upp här på freeride :)

ALE backen öppnat!
jaafan, ale va deg:) hade fått upp ett riktigt fint hopp som var hur skönt som hellst, ett gött,fint och ganska stort hopp för att vara på en så liten anläggning.

http://www.alebacken.nu/park5.jpg
http://www.alebacken.nu/park7.jpg

inte jag som kör på dessa bilderna, d e från 6 jan, men som Twelvee sa så kommer både bilder och en edit up med oss från smoofcrew inom kort. D va en riktigt nice dag och jag blev riktigt jävla stoked hur fint hoppet va shapat:)

ALE backen öppnat!
Var där 2 gånger för någon vecka sen, ganska nice faktist. Riktigt schysst att de hade fått upp ett stort hopp och 2 boxar :D

Men nu till min fråga, varför tog de bort det stora hoppet igår? Är det pågrund av olyckan med snowboardåkaren som hände förra helgen?

ALE backen öppnat!
Refyn sa:
Var där 2 gånger för någon vecka sen, ganska nice faktist. Riktigt schysst att de hade fått upp ett stort hopp och 2 boxar :D

Men nu till min fråga, varför tog de bort det stora hoppet igår? Är det pågrund av olyckan med snowboardåkaren som hände förra helgen?
har för mig att det va något med att det skulle bli varmt och att dom inte orkar shapa om det hela tiden......... jefla surt...:(

ALE backen öppnat!
433 sa:
Refyn sa:

har för mig att det va något med att det skulle bli varmt och att dom inte orkar shapa om det hela tiden......... jefla surt...:(
jag va där igaår och hoppet var borta ja.
men de har ju varit varmt på sista.
dom hade ju ett mini mini hopp längst upp som man kom runt 3a på:P

ALE backen öppnat!
rickardsmith sa:
433 sa:
Refyn sa:

jag va där igaår och hoppet var borta ja.
men de har ju varit varmt på sista.
dom hade ju ett mini mini hopp längst upp som man kom runt 3a på:P
det måste varit ett jävla litet hopp, trea kommer man ju runt på marken.

Tillbaka
Topp