Alfahannarna & Jag

Alfahannarna & Jag
Heddious sa:
Sammmyboy sa:
Jarle sa:
Kan det vara så att tjejerna vet att de kan vara rätt jobbiga, så de besparar de "snälla" killarna de problemen och istället agerar ut mot resten av den manliga befolkningen?

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/..._LkIeBGUHaa2_dqRCvbVDwJtY3inY_Evp9rdGqCC2in7B
Mycket möjligt, jag undviker ofta tjejer för att dom är jobbiga...tar omvägar, vänder om, tittar ner i mobilen, låtsas som att jag är stressad... ja listan är lång och det är skönt att ha flyttat :D
Jag fattar inte..? Har du flyttat någonstans där det är helt tjejfritt? Eller?
HAHAHA, ja om det vore så väl! Nä... men jag känner få människor så jag slipper titta upp och förväntas säga hej eller diskutera något skitsnack som någon framfört till någon(ni fattar..) så jag har det bra.

Alfahannarna & Jag
Sammmyboy sa:
Heddious sa:
Sammmyboy sa:
Mycket möjligt, jag undviker ofta tjejer för att dom är jobbiga...tar omvägar, vänder om, tittar ner i mobilen, låtsas som att jag är stressad... ja listan är lång och det är skönt att ha flyttat :D
HAHAHA, ja om det vore så väl! Nä... men jag känner få människor så jag slipper titta upp och förväntas säga hej eller diskutera något skitsnack som någon framfört till någon(ni fattar..) så jag har det bra.
aha, okej. då förstår jag. lite av en social eremit?
för att vara OT och anknyta till en annan tråd - du vet att du kommer vara tvungen att prata med folk på SCHAUFELRADBAGGER!!!1n va?

Alfahannarna & Jag
Heddious sa:
Sammmyboy sa:
Heddious sa:
aha, okej. då förstår jag. lite av en social eremit?
för att vara OT och anknyta till en annan tråd - du vet att du kommer vara tvungen att prata med folk på SCHAUFELRADBAGGER!!!1n va?
Vi delar intressen, det är inte mer än rätt att vi måste samtala. Men människor som inte gillar snö? Vad är det för typer.

Alfahannarna & Jag
Säsongen närmar sig. Hur går det för alla Alfas där ute? Ligger ni i träning? Hur stora snusar klarar ni? Och hur länge? Kör ni Fernet-intervaller? Hur går snacket?

Alfahannarna & Jag
Jag förstår att du försöker vara rolig (Newsflash: Du är inte rolig), men detta forum är fullt av unga killar som är extremt lättpåverkade och du kan nog räkna med att ganska många missar ditt försök att vara rolig och helt enkelt tar det som en ursäkt att tvinga sig på tjejer i jämlikhetens namn.

Så det jag egentligen vill säga är att du Jibberisch, är nog fan dum i huvudet.

Alfahannarna & Jag
fiskebulle sa:
Jag förstår att du försöker vara rolig (Newsflash: Du är inte rolig), men detta forum är fullt av unga killar som är extremt lättpåverkade och du kan nog räkna med att ganska många missar ditt försök att vara rolig och helt enkelt tar det som en ursäkt att tvinga sig på tjejer i jämlikhetens namn.

Exakt var i texten förespråkar Jibberisch att killar ska tvinga sig på tjejer? Okej, nu skummade jag bara igenom den men som jag förstår det så är det bara ett (extremt sarkastiskt och långdraget) förslag till tjejer att de ska se sig om efter andra killar än typiska alfahannar. Okej att du inte uppskattar den sortens humor, men att han skulle uppmana killar att tvinga sig på tjejer håller jag inte med om. Snarare är det väl så att tjejerna (otroligt nog) beskrivs som de dominanta och framfusiga i den här texten, och det hör fan inte till vanligheterna.

(På tal om en annan, vagt relaterbar sak: begreppet friendzone är fan ett otyg.)

Alfahannarna & Jag
Nånting säger mig att fiskebulle är antingen bakfull, trött, eller själv lite dum i huvudet som inte kan läsa eller kanske alla på samma gång.

Alfahannarna & Jag
fiskebulle sa:

Fyfan va platt du är. Lär dig respektera andras skrivna texter och tankar. Ingen har bett dig om att komma med din åsikt. Håll dig till TS ämne och kom inte hit med ditt skitsnack om att nån försöker något. Vi skriver på ett forum som kallas "OT" forum. Saker som inte har med något att göra. Kan du inte respektera sånt borde du fan inte ens kolla in här.

Lite lätt irriterad på hatare som du. Lägg ner attityden och kommentera inte ist.

Alfahannarna & Jag
fiskebulle sa:

Är du en sådan där person som inte förstår innebörden av sarkasm/ironi? För in that case tycker jag synd om dig, denna text är tamejfan klockren, även om jag personligen inte är så insatt i detta dilemma. :---)

Alfahannarna & Jag
Har ni fest eller?

heliumballonger_kalas.jpg

Senast ändrad:
Alfahannarna & Jag
Jo men visst ligger det något sånt och lurar där någonstans. Men alfahannarna brukar i regel bli (mer) försupna på ålderns höst, så då brukar det vara för sent för terapi etc. Dvs det här väl dolda Kramer-komplexet ("store-bror", med önskan/egentligt varande av...eller nej förresten, det förekommer ju faktiskt (vetande känt genom psykologi/verklighet etc.) en sann maskulin sådan...) är alldeles för sent för att göra någonting åt. Och med det sagt har mänskligheten åter gjort ett rund-varv - imorgon är en ny dag (med samma problematik - obs!).

Senast ändrad:
Alfahannarna & Jag
Detta var intressant läsning på kvällen sådär runt 2 med en fet prilla i munnen, det r väll den lilla alfhanen jag har och inget mer.

Men kände att jag måste blanda mig in i denna diskussion på ngt sätt. Ni pratar om att det är evolutionens fel att alfahanarna får all den plats de faktiskt har. Men det är väll också på väg att försvinna? evolutionen står i en ständig förändring för att jorden ska kunna överleva. Förr slogs vi män för födan och på så sätt fick vi också flickor för att vi kunde försörja dem med mat för överlevnad. Nu är vi istället knarkande facebook användare som hellre ser på film än att plocka bär i skogen. Försändelser är ngt som alltid kommer finnas. För 100 år sen var det inte alls socialt accepterat att vara homosexuell medans idag blir det mer och mer accepterat runt om i världen. är inte det evolutionen tecken på att alfahanrna inte behövs? just för att sexuellt umgänge mellan kvinna och man är till för att vi ska få barn och njutning. Medans för homo människor är det ändas njutningen som lockar med att ha sex med samma kön. Är inte det evolutionens sätt att säga nu räcker det med mer människor men också alfahanar

Jag insåg också att jag inte har en aning om vad jag kommenterar på men jag tycker det jag skrev lät klokt och iaf lite relevant,

Alfahannarna & Jag
Albinsohl sa:
Detta var intressant läsning på kvällen sådär runt 2 med en fet prilla i munnen, det r väll den lilla alfhanen jag har och inget mer.

... Försändelser är ngt som alltid kommer finnas. ...

Jag insåg också att jag inte har en aning om vad jag kommenterar på men jag tycker det jag skrev lät klokt och iaf lite relevant,
Tips: skriv inte på fyllan!

Alfahannarna & Jag
Albinsohl sa:

Men kände att jag måste blanda mig in i denna diskussion på ngt sätt. Ni pratar om att det är evolutionens fel att alfahanarna får all den plats de faktiskt har. Men det är väll också på väg att försvinna? evolutionen står i en ständig förändring för att jorden ska kunna överleva. Förr slogs vi män för födan och på så sätt fick vi också flickor för att vi kunde försörja dem med mat för överlevnad. Nu är vi istället knarkande facebook användare som hellre ser på film än att plocka bär i skogen. Försändelser är ngt som alltid kommer finnas. För 100 år sen var det inte alls socialt accepterat att vara homosexuell medans idag blir det mer och mer accepterat runt om i världen. är inte det evolutionen tecken på att alfahanrna inte behövs? just för att sexuellt umgänge mellan kvinna och man är till för att vi ska få barn och njutning. Medans för homo människor är det ändas njutningen som lockar med att ha sex med samma kön. Är inte det evolutionens sätt att säga nu räcker det med mer människor men också alfahanar

Hade alltså Grotesco rätt? :D

Alfahannarna & Jag
limegreen sa:
Hur får man in aspekten Cunnilingus i denna tråd??
Mycket bra fråga. Vilka former av könsumgänge en människa föredrar att idka, och vilka människor hen föredrar att göra det med kan få långtgående konsekvenser för rasens fortlevnad. För bästa resultat förespråkar Nämnden För Vidareförande Av Mänskligheten Och Allt Som Den Medför (NFVAMOASDM) att människan i huvudsak ägnar sig åt det som (för att hålla det hela någorlunda rumsrent och barnvänligt) för enkelhetens skull kan omnämnas "samlag" (subst.) och för bästa resultat ser till att det är minst en medverkande av han- respektive hon-typ i ovan nämnda aktivitet.

ANNARS DÖR VI UT..!
..sa provrörsbarnet.

:D

Edit: Har blivit upplyst om att detta inlägg kan uppfattas som homofobiskt. Det var absolut inte meningen. Jag trasslade in mig i mina egna formuleringar. Tanken från början var att lite halvironiskt få in biten om att vi numera kan föröka oss på fler sätt än det traditionella, vilket jag tycker är alldeles strålande. Jag själv är provrörsbarn.. borde kanske varit lite tydligare med det. F.ö. är jag av den åsikten att familjer kan byggas av kärlek likväl som av blodsband.

Senast ändrad:
Alfahannarna & Jag
Heddious sa:
limegreen sa:
Mycket bra fråga. Vilka former av könsumgänge en människa föredrar att idka, och vilka människor hen föredrar att göra det med kan få långtgående konsekvenser för rasens fortlevnad. För bästa resultat förespråkar Nämnden För Vidareförande Av Mänskligheten Och Allt Som Den Medför (NFVAMOASDM) att människan i huvudsak ägnar sig åt det som (för att hålla det hela någorlunda rumsrent och barnvänligt) för enkelhetens skull kan omnämnas "samlag" (subst.) och för bästa resultat ser till att det är minst en medverkande av han- respektive hon-typ i ovan nämnda aktivitet.

ANNARS DÖR VI UT..!
..sa provrörsbarnet.

Slog mig precis att ditt freeridenamn är ganska genialiskt. En lek med det engelska ordet hideous, särskilt roligt när det du skriver är just det.

Alfahannarna & Jag
@ Revolutionrock
Vid första anblick - kanske. Men i realiteten handlar denna överläggning mer om en mycket segdragen start-sträcka till det vita guldet (som ligger och binder upp sig, och väntar på oss i de utmanande branterna). /Thutmosis III år 1455f.Kr. cirka

@ Heddious
Väl talat! Dock tänkte jag mig mer nån teori från ex. Jibberisch där man ser på olika ev. användningsområden/tillvägagångssätt som Alfa-hane vs. Soft dude kan tänkas tänka kring ämnet Cunnilingus.

Evolutionen har ju ur ett historiskt perspektiv banat väg för en och annan fin-, som spar-smakare. Så detta tänkte ju jag då kunde vara värt att lyfta fram... :)

Alfahannarna & Jag
AugustAhlnas sa:
Heddious sa:
limegreen sa:

ANNARS DÖR VI UT..!
..sa provrörsbarnet.

Slog mig precis att ditt freeridenamn är ganska genialiskt. En lek med det engelska ordet hideous, särskilt roligt när det du skriver är just det.
1. Jepp, du har rätt. Det var en icke-polare på gymnasiet som kläckte samma ordlek cirka 2004, och i brist på andra smeknamn tog jag det till mig istället för att bli sur.

2. Vad är det som är så vidrigt/ohyggligt/motbjudande med att (om än i aningens omständliga ordalag) konstatera att människorasen för att reproducera sig på naturlig väg är beroende av att folk som är fortplantningsmässigt kompatibla har sex? Eller är det det faktum att det numera går att reproducera oss på medicinsk väg som du tycker är [plats för valfritt ord från meningen ovan]? Eller är det min (brist på) humor?

Je ne comprends pas.

PS. Kan man be om ursäkt för att vara OT i en OT-tråd? För isåfall gör jag det nu.

Alfahannarna & Jag
Heddious sa:
AugustAhlnas sa:
Heddious sa:

ANNARS DÖR VI UT..!
..sa provrörsbarnet.

1. Jepp, du har rätt. Det var en icke-polare på gymnasiet som kläckte samma ordlek cirka 2004, och i brist på andra smeknamn tog jag det till mig istället för att bli sur.

2. Vad är det som är så vidrigt/ohyggligt/motbjudande med att (om än i aningens omständliga ordalag) konstatera att människorasen för att reproducera sig på naturlig väg är beroende av att folk som är fortplantningsmässigt kompatibla har sex? Eller är det det faktum att det numera går att reproducera oss på medicinsk väg som du tycker är [plats för valfritt ord från meningen ovan]? Eller är det min (brist på) humor?

Je ne comprends pas.

PS. Kan man be om ursäkt för att vara OT i en OT-tråd? För isåfall gör jag det nu.
Det kan tolkas som du förespråkar heterosex över homovarianten, vilket inte är helt pk, och inte heller särskilt meningsfullt, har mänskligheten ett problem med för lite heterosex? Att förepråka mer sex generellt hade ju lett till samma resultat utan förespråka någon variant?

Alfahannarna & Jag
JL76 sa:
Det kan tolkas som du förespråkar heterosex över homovarianten, vilket inte är helt pk, och inte heller särskilt meningsfullt, har mänskligheten ett problem med för lite heterosex? Att förespråka mer sex generellt hade ju lett till samma resultat utan förespråka någon variant?
Oj. Wow. Det var absolut inte min mening. Borde väl egentligen veta att ironi inte funkar särskilt bra på internet vid det här laget, det jag försökte framföra var bara det faktum att det är svårt att reproducera människoarten via oralsex, och samtidigt poängtera att det numera går ypperligt att föröka sig på andra sätt än det mest traditionella. Trasslade uppenbarligen in mig i mina egna formuleringar.

För att klargöra: Jag är för alla sorters sex, så länge de inblandade är överens om det som händer.

Tillbaka
Topp