Alla salomons 09/10 grejjer

• Trådstartare Trådstartare Pizzaaugust
  • Start datum Start datum
bara att gå in på salomonsports.com annars? allt ligger uppe under "ski"

tycker årets lineup var riktigt kass! förutom magic suiten som är sjukt fet!

Tycker gangster stället i hel lila var snyggt, alltså inte hela stället at once, men typ jackan plus vita byxor lr lila byxan med svart jacka. Tkr de va nice.

Förra året hade Salomon verkligen en grym kollektion med riktigt sköna färger men i år känns det inte speciellt lockande, för klena färger tycker jag...
Blev ju hur bra som helst förra året med starka lila och gula färger.

Snyggt Agge, sånt här är sjukt kul! Man kunde ju se alla gamla produkter också :D
Jag är sugen på Czar, fast tycker inte om designen... men vad gör det.

Någon som vet fler märken till kommande säsong man kan kika på, typ north face, sweet?

felix sa:
Snyggt Agge, sånt här är sjukt kul! Man kunde ju se alla gamla produkter också :D
Jag är sugen på Czar, fast tycker inte om designen... men vad gör det.
håller med dig felix, czar känns intressant nu när den kommer i 190 cm. hade kunnat vara ännu längre dock...

felix sa:
Någon som vet fler märken till kommande säsong man kan kika på, typ north face, sweet?
sweet har en grym kollektion till nästa år, massa färg och ett par nya modeller.
whiteout har, såvitt jag förstått det rätt, samma kollektion som förra året. vet dock inte om detta gäller även färgerna. norröna uppdaterar sin hemsida med de nya kläderna i augusti.

Okey, konstigt det där med whiteout men kan säkert stämma... dom verkar ju ha gjort om hemsidan men med gamla produkter.

Blir antingen czar eller ehp i vinter, fast i så fall 182/186, är nog inte lika biffig som dig!

Är det någon större skillnad på SPK Pro från förra och förförra om man jämför med nästa års modell? förutom Toe-bang skyddet dom satt in..

är den mjukare? lättare? mera dämpning? eller några andra förändringar mot tidigare år?

felix sa:
Okey, konstigt det där med whiteout men kan säkert stämma... dom verkar ju ha gjort om hemsidan men med gamla produkter.

Blir antingen czar eller ehp i vinter, fast i så fall 182/186, är nog inte lika biffig som dig!
whiteout kommer med samma produkter, men i nya färger (har jag för mig, nästan 100) varför ändra på ett vinnande koncept? =D

mart1n sa:
grymt, men jag kan inte hitta jackorna och täckbyxorna, under vilken kategori finns dem ?
öh... ski --> ski wear :)
felix sa:
jag tror att du gör succé oavsett, alla vet att du tar mig i bänkpress. :)
simonthyrberg sa:
whiteout kommer med samma produkter, men i nya färger (har jag för mig, nästan 100) varför ändra på ett vinnande koncept? =D
det låter intressant, jag skulle bli besviken om du inte har rätt!

Senast ändrad:
alltså ja tyckte fett mycke av förra årets collektion var as snyggt!
MEn i år skulle ja bara kunna pussla ihop ett snyggt ställ typ. G pantsen och magic jackan. men vi får väl se i vinter=)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp