P
Pizzaaugust
Guest
Alla salomons 09/10 grejjer
Tror inte länken funnits uppe. http://www.salomon-extranet.com/ Allt finns där! sjukt mycket snygga kläder som salomon släpper till vintern.
håller med dig felix, czar känns intressant nu när den kommer i 190 cm. hade kunnat vara ännu längre dock...felix sa:Snyggt Agge, sånt här är sjukt kul! Man kunde ju se alla gamla produkter också :D
Jag är sugen på Czar, fast tycker inte om designen... men vad gör det.
sweet har en grym kollektion till nästa år, massa färg och ett par nya modeller.felix sa:Någon som vet fler märken till kommande säsong man kan kika på, typ north face, sweet?
whiteout kommer med samma produkter, men i nya färger (har jag för mig, nästan 100) varför ändra på ett vinnande koncept? =Dfelix sa:Okey, konstigt det där med whiteout men kan säkert stämma... dom verkar ju ha gjort om hemsidan men med gamla produkter.
Blir antingen czar eller ehp i vinter, fast i så fall 182/186, är nog inte lika biffig som dig!
öh... ski --> ski wearmart1n sa:grymt, men jag kan inte hitta jackorna och täckbyxorna, under vilken kategori finns dem ?
jag tror att du gör succé oavsett, alla vet att du tar mig i bänkpress.felix sa:Blir antingen czar eller ehp i vinter, fast i så fall 182/186, är nog inte lika biffig som dig!
det låter intressant, jag skulle bli besviken om du inte har rätt!simonthyrberg sa:whiteout kommer med samma produkter, men i nya färger (har jag för mig, nästan 100) varför ändra på ett vinnande koncept? =D
gå in på hemsidan och kolla?TurboTutte sa:nån som har salomons mail ?![]()
tror du inte ja har gjort de ? (; haha men ja menar till sverige typrrrrrrrobert sa:gå in på hemsidan och kolla?TurboTutte sa:nån som har salomons mail ?![]()