PNyberg
Aktiv medlem
Allroundlagg ca100mm i midjan
Jah! Efter en säsong med två par breda plank kom jag underfund med att "ett par skidor som är mer allround vore inte så tokigt ändå". Jag funderade först på ett par Legend Pro 186or men känner att jag vill nog lägga något lamt snurr försök någon gång ibland och vill då ha en lite lättare och lite mer twin tippad skida. Så då föll ögonen först på steezen, men då var jag tillbaka i 2 breda lagg igen..inte bra.
Kollade runt lite och "fann" 4frnt VCT 182. Åker för tillfället till 90% på 4frnt lagg i form av EHP193 och är ruskigt nöjd med kvaliteten och prestandad i dessa läckra lagg.
Så fråååga lyyder:
Q: Någon som har testat VCT 182orna som är i samma storlek som jag 80kg, 187cm. Gillar att köra fort jappa,jappa,jappa och är ingen direkt jibbfantast.
Det jag söker är alltså en hyffsat stabil och lekfull planka som man kan slänga det mesta framför och dom klarar av det mer än ok. Kom gärna med mer förslag om ni kommer på ngt bra. huvudorden är: lätta, stabila, okflytipuder
Kan tilläggas att säsongen kommer med all sannolikhet läggas i kanada, ev utah.
nyckeltalet är 23.
Kollade runt lite och "fann" 4frnt VCT 182. Åker för tillfället till 90% på 4frnt lagg i form av EHP193 och är ruskigt nöjd med kvaliteten och prestandad i dessa läckra lagg.
Så fråååga lyyder:
Q: Någon som har testat VCT 182orna som är i samma storlek som jag 80kg, 187cm. Gillar att köra fort jappa,jappa,jappa och är ingen direkt jibbfantast.
Det jag söker är alltså en hyffsat stabil och lekfull planka som man kan slänga det mesta framför och dom klarar av det mer än ok. Kom gärna med mer förslag om ni kommer på ngt bra. huvudorden är: lätta, stabila, okflytipuder
Kan tilläggas att säsongen kommer med all sannolikhet läggas i kanada, ev utah.
nyckeltalet är 23.