Allt Möjligt kategori i videoklipp?

sNaubi

Medlem
Hej, vad tycker ni om min ide att det borde finnas en "Allt Möjligt" kategori i videoklipp?
Själv tycker jag att det skulle vara bra, då man kan sortera bort klipp som inte hör hemma i nån kategori, men ändå relevant att man vill lägga upp på freeride.

- Peace :)

Vad skulle rymmas i denna kategori tycker du? Sjælv ær jag vældigt skeptisk till detta førslag :/

PNyberg sa:
Vad skulle rymmas i denna kategori tycker du? Sjælv ær jag vældigt skeptisk till detta førslag :/
Till exempel sånt som inte har någon egen kategori, saker som folk inte riktigt vet vart det passar inn.
Och sånna där "vad är det här?" klipp.

TheRbert sa:
Till exempel sånt som inte har någon egen kategori, saker som folk inte riktigt vet vart det passar inn.
Och sånna där "vad är det här?" klipp.
Jag återupprepar Nybergs fråga:
"Vad skulle rymmas i denna kategori tycker du? Sjælv ær jag vældigt skeptisk till detta førslag :/"

Men det kommer bli desto skit då... Det som inte har med "x-treme" sport att göra behöver man inte lägga upp på freeride.

Är det inte bättre att skid/snowboard/skate filmer ligger här på freeride där det är relevant och resten av alla konstiga filmer ligger på youtube? Tror de tär därför vi inte har en sådan kategori! :)

jeppenator sa:
Är det inte bättre att skid/snowboard/skate filmer ligger här på freeride där det är relevant och resten av alla konstiga filmer ligger på youtube? Tror de tär därför vi inte har en sådan kategori! :)
Jag håller med dig, men folk kommer fortfarande lägga upp dryga saker, så det är bättre om dom får en egen kategori så man slipper bläddra h-vete för att hitta nåt värt att se. :)

Senast ändrad:
TheRbert sa:
jeppenator sa:
Jag håller med dig, men folk kommer fortfarande lägga upp dryga saker, så det är bättre om dom får en egen kategori så man slipper bläddra h-vete för att hitta nåt värt att se. :)
Det första jag gjorde när jag läst frågan var att gå in på din profil för att kolla om du var under 12 år.

Med det sagt vill jag säga att det är en idiotisk idé.

Tillbaka
Topp