Alltid inloggad o dekaler! =)

verA-son

Ny medlem
Tjoo!!
Kommit på att det skulle vara jääkligt najs med en typ av "minimering" där man alltid är inloggad på freeride. Alltså att man kan vara inloggad under flera timmar och kolla då och då vad som händer på sidan, jobbigt att man blir utloggad så fort man ska kolla en annan sida en stund.

O en helt annan sak. Att ni inte gör dekaler med er logga!!? Som ni skulle kunna sälja för en billig peng här på sidan. både till att sätta på brädan/skidan och på bilen, ett hett tips på bildekal skulle ju kunna vara "skibummare", så har man koll på varandra när man kör runt i sina bilar. Hade gärna haft era dekaler på min bil nu när jag ska köra ner genom tyskland till österrike i min bil efter jul!!

Ha det fiint gott folk!!

tjena,

håller med om det där första, att man ska slippa loggas ut om man kollar nåt annat. jag har skitmånga dekaler, både med nya och gamla loggan. om du inte har sett nya så kommer sen upp snart i mitt fotoalbum :P men man får dekaler när man beställer nåt i shopen. och på releasen av perfect moment fick man dekaler och min polare var där och plockade då :P så jag har ganska många, i olika storlekar, finns stora bil-dekaler och små hjälm-dekaler :) men aftersom inte nya loggan har kommit upp på freeride så kommer dom väl antagligen att sälja såna dekaler i shopen sen när dom har fixat det kan jag gissa :)

hare bra.

på det första så behöver jag aldrig logga in, jga är inloggad direkt jag går in på Freeride.
Jag har bara tryckt på "Spara lösenord" å så, men första gången jag skulle stänga ner så kom det upp en ruta där det stog nått, på den tryckte jag, sen har jag aldrig mer behövt logga in..

Enda gången jag behöver logga in är efter att ha suttit och skrivit FR-mail eller inlägg lite för länge. Istället för att inläggen postas eller att mailen skickas iväg kommer man till inloggningssidan och meddelandet är borta och går inte att få tillbaka om man backar i historiken. Det är oerhört störigt och med tiden har jag lärt mig att alltid köra en ctrl-c innan jag trycker på "posta" eller "skicka". Jag antar att sidan loggar ut sig själv efter en viss tid och sen loggar in automatiskt när man kommer tillbaka om man har valt det alternativet. Det bästa vore om man kunde välja utloggningstidsfristen i sina egna profilinställningar, alternativt skippa den tidsbestämda utloggningsfunktionen helt.

Är det bara min dator eller Firefox för jag är alltid inloggad på alla forumsidor, dygnet runt :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp